Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزد پور ظهر سه شنبه به مناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه تعداد توان‌خواهان بهزیستی استان سمنان تا پنج‌ماهه نخست سال جاری به ۱۲ هزار نفر رسید، ابراز داشت: خدمات گیرندگان مراکز توان‌بخشی استان سمنان امسال ۹۵۶ نفر افزایش داشت و این درحالی‌که سال ۹۲ این آمار ۹ هزار و ۸۹۳ نفر اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تعداد مراکز روزانه، حرفه‌آموزی و کارگاه در حوزه توان‌بخشی ۱۶ مرکز در سال ۹۲ بوده است، افزود: تا پنج‌ماهه نخست سال جاری این تعداد به ۲۸ مرکز رسید که نشان‌دهنده ارتقا سطح ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف خود است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۵ هزار مددجو تحت حمایت این سازمان در استان قرار دارند، ابراز داشت: از این تعداد یک هزار و ۷۷۸ نفر مستمری‌بگیر هستند که نسبت به سال ۹۲ ابتدای دولت تدبیر و امید با یک هزار و ۳۸۲ نفر رشد داشته است.

ایزد پور بابیان اینکه سال ۹۲ تعداد ۱۱ مرکز شبانه‌روزی در استان فعال بود که امسال ۱۰ مرکز کاهش داشت، تصریح کرد: تعداد فرزندان تحت حمایت نیز از ابتدای دولت دبیر و امید با ۱۱۸ نفر اکنون به ۱۹۳ کودک رسیده است و همچنین پنج مرکز روزانه نگه‌داری سالمندان نیز طی سنوات اخیر راه‌اندازی شد.

وی بابیان اینکه تعداد مهدهای کودک نیز از ۱۲۳ مورد به ۱۳۵ مهد با شش هزار و ۷۴۹ کودک افزایش رسیده است، افزود: بهره‌مندی تعداد هزار و ۱۵ نفر در سال جاری از خدمات مراکز مشاوره ژنتیک، تکمیل و تحویل یک هزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی و اشتغال دو هزار و ۷۸۷ نفر طی هفت سال دولت ازجمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بهزیستی استان سمنان است.

کد خبر 5008136

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان نشست خبری هفته دولت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی بهزیستی استان سمنان سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه