Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره، از نظارت مستمر بر نحوه برگزاری مراسم‌ عزاداری در این شهرستان خبر داد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن‌ ماه محرم و برگزاری مراسم‌ عزاداری در این ماه، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا سبب رقم خوردن محرمی متفاوت در کشور شد.

وی با اشاره به بازدید از مراسم‌ عزاداری و نشست با هیئت امنای مساجد شهرستان به برگزار نشدن مراسم‌ در فضای بسته، حسینیه‌ها، مسـاجد و تکایا و اسـتفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول متذکر شد: دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا لازم‌الاجرا بوده و با کسانی که سلامت عمومی جامعه را تهدید کنند، برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آمار کرونا در کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن همه نقاط از این بیماری، عنوان کرد: با توجه به اینکه این بیماری ناشناخته عمل می‌کند، لذا همه امور باید مطابق با دستورالعمل‌های رسیده از ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور باشد.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که متاسفانه این بیماری شرایط پیچیده‌ای را برای کشور رقم زده است که خرم‌دره نیز از این قاعده مستثنی نیست، یادآور شد: هر چند بر اساس یافته‌ها باید در پاییز منتظر موج دوم کرونا بودیم اما در مرداد و تیرماه نیز این بیماری اوج گرفت.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه مهم‌ترین دلیل بالا رفتن آمارها در این ایام به ویژه در خرم‌دره، برگزاری مراسم‌ تجمعی مانند عروسی و عزا بود، ادامه داد: این امر در حالی است که بارها از سوی مسئولان مرتبط بر برگزاری مراسم‌ تجمعی هشدار داده شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیاری از عزیزان ما به علت رعایت نکردن حداقل‌ها درگیر این ویروس منحوس شده‌اند، تصریح کرد: استفاده از ماسک‌ و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین راهکارها برای مبارزه با این بیماری است.

محمدی با اشاره به متضرر شدن برخی از شغل‌ها از جمله باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و تالارهای پذیرایی از این بیماری، افزود: علاوه بر تسهیلات کرونایی که در اختیار برخی از صنوف قرار گرفت، مردم نیز با کمک‌های مومنانه با یاری صاحبان این صنوف آمدند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن‌ها، بزرگان و معتمدین شهر در ترویج فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: رعایت این پروتکل‌ها سبب می‌شود با کم‌ترین خسارت از این بیماری عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان محرم برگزاری مراسم خرم دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه

دریافت 28 MB کد خبر 6093575

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار