Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:28:56 GMT

مجوز حفر چاه برای تامین آب شرب صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۸۱۸۱

مجوز حفر چاه برای تامین آب شرب صادر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: این شرکت باید ضمن ظرفیت سنجی به تغییر منابع آبی خود اقدام کند و در این زمینه در دشت بردسیر پنج چاه اضافه کردیم.

علیرضا شکیبایی اظهار کرد: در راستای رفع مشکل آب شرب کرمان، هرگونه درخواست مجوز در کمیسیون چاه و آب شرب به صورت جداگانه پیگیری می‌شود و با معرفی چاه جدید، مجوز لازم را صادر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال گذشته مجوز ۶ حلقه چاه جدید برای کرمان صادر و حفر شد و آب و فاضلاب در صورت کم آبی چاه‌های قدیمی خود را جابه‌جا یا مجوز افزایش عمق را از آب منطقه‌ای دریافت کند که در شرایط فعلی آب مورد نیاز شهر کرمان تامین شود.

طرح انتقال آب از سد صفارود به کندی پیش می‌رود

تامین آب میان مدت کرمان از طریق سد شهیدان امیرتیموری صفارود شهرستان رابر به علت وجود معارض و کمبود اعتبارات به کندی در حال اجرا است که با تامین مالی این طرح طی سال های آینده بهره برداری می شود.

تصفیه خانه این سد و ۱۸ کیلومتر از تونل ۳۸ کیلومتری این پروژه احداث شده و کندی کار در صورت تزریق اعتبارات سرعت می‌گیرد.

مشکل کم آبی شهر کرمان به جایی رسیده که برخی محلات از جمله بلوار جمهوری، امام جمعه، آبنوس و دیگر محلات دچار قطعی مداوم آب شده‌اند و با تانکر به این محلات آب رسانی می‌شود.

کد خبر 543635 برچسب‌ها استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مصباح، صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان به عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کرمان روند کاهشی داشته و اکنون کمترین میزان نرخ بیکاری در ۱۶ سال گذشته داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۴ کاریابی در استان کرمان فعالیت می‌کنند افزود: امروز مراکز کارآفرینی که می‌توانند در ایده‌پردازی و اشتغال پیشران باشند به ۲۸ مرکز افزایش پیدا کرده‌اند.

مصباح، گفت: در بحث‌های اشتغالزایی در تبصره ۱۸، تعداد ۳ هزار و ۵۵۵ مجوز مشاغل خانگی در استان کرمان ایجاد شده که از این تعداد، یک هزار مجوز منجر به شغل شده است.

کد خبر 6094381

دیگر خبرها

  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام