Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز سه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: اداره کل بهزیستی استان سمنان در دولت تدبیر وامید، علاوه بر یکهزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی، در مدت هفت سال  برای ۲ هزار و ۷۸۷ نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی با اشاره به ضرورت تامین مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: هدف از این نشست اجرای تفاهم نامه کشوری بین سازمان برنامه و بودجه ، صندوق توسعه ملی، کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی به منظور کمک به تامین ۲ هزار مسکن روستایی و شهری برای خانوارهای ایتام فاقد مسکن تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم جهت تامین مسکن به توانخواهان تحت حمایت در این طرح با پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد  ۴درصد فراهم می شود .

ایزدپور شرایط لازم ایتام برای استفاده از این طرح را زیر سن قانونی بودن آنان، داشتن زمین، مسکن در حال ساخت و یا امکان تهیه زمین به منظور ساخت مسکن برشمرد و افزود: یکی از اهداف اصلی و پیشرو بهزیستی تامین مسکن و ایجاد اشتغال پایدار برای توانخواهان تحت حمایت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این نشست تسریع در روند اجرای طرح مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل را خواستار شد تا بتوان با این فرصت ایجاد شده گام های موثر و پایداری را برای تامین مسکن تونخواهان برداشت.

علیرضا فلاحی گفت : توانخواهان روستایی که به شهرها مهاجرت کرده و امکان بازگشت به روستا را داشته باشند و نیز بنیاد مسکن در روستای آنان زمین قابل واگذاری موجود باشد، با آنان در خصوص تحویل زمین و ساخت مسکن همکاری می شود.

برچسب‌ها سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور سمنان مسکن سازمان بهزیستی کشور تامین مسکن بنیاد مسکن تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور