Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت میراث‌فرهنگی،  در متن پیام علی‌اصغر مونسان آمده است: هشتم شهریور سالروز شهادت دو الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در مسیر رضایت خالق و مخلوق است که نام خود را در تقویم حماسه‌آفرینان این مرزوبوم ماندگار کرده‌اند. هفته نخست شهریور نیز در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان (محمدعلی) رجایی و (محمدجواد) باهنر (به ترتیب رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیری شهید شده در سال ۱۳۶۰)‌ و برای ترسیم شاخصه‌های آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است تا محملی برای ارج نهادن به مقام و منزلت خدمتگزاران جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر پیام آمده است: مزین شدن چهارم شهریور به ‌روز کارمند تأکیدی بر نقش و اهمیت این قشر تلاشگر در خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به مردم و اهتمام بر اساس انگیزه‌های معنوی در مسیر رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بی‌تردید از کارمندان شاغل در بدنه حکومت اسلامی انتظار می‌رود فارغ از هر پست و جایگاهی و فراتر از دغدغه‌های معیشتی و دشواری‌های شغلی، باروحیه مردم‌داری و سعه‌صدر و در سایه برخورداری از تعهد و تخصص، پرهیزگاری و پاک دستی، تمام تلاش و توان خویش را برای پیشبرد امور کشور به‌کارگیرند و لبخند رضایت بر لب ارباب‌رجوع بنشانند که همانا رضایت خالق درگرو رضایت مخلوق است.

همچنین در این پیام آمده است:‌ روز کارمند و هفته دولت را به تمام کارکنان و دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت می‌گویم و از خدواند منان، توفیق و تعالی و سلامتی رئیس‌جمهوری محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی و تمام خادمان خانواده ارجمند دولت جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

برچسب‌ها علی ‌اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی حسن روحانی علی اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم