Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: نرخ آسیب شغلی منجر به فوت در سیستان و بلوچستان به ازای 100 هزار نفر کارگر 2 نفر بوده در حالی که نرخ متوسط کشوری در این بخش پنج نفر است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان نظام مهندسی معدن استان با بیان اینمطلب افزود: از سال گذشته تاکنون هیچ‌گونه حادثه ناشی از کار در سطح معادناین استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: معادنی که کمتر از 25 نفر نیرو دارند، عملیات در آنها تحت نظر سرپرست معدن یا مسئول فنی آن انجام می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: طبق اینتفاهم‌نامه، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و اقدام مشترک برای توسعهفرهنگ ایمنی کار در معادن و صنایع معدنی با انجام همکاری‌های فرابخشی برایحفظ سلامت شغلی سرمایه‌های ارزشمند انسانی و کاهش هزینه‌های حوادث ناشی ازکار محقق خواهد شد.
وی گفت: معدن یکی از رسته‌های پر کشش و پر اشتغال در سیستان و بلوچستان بهشمار می‌رود و ما این آمادگی را داریم تا برای حمایت از ایجاد فرصت‌هایشغلی پایدار در این بخش، همکاری لازم را با دست اندرکاران و فعالان اینحوزه انجام دهیم.
رییس سازمان نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان اظهارکرد: بیش‌از 850 نفرعضو این سازمان هستند و صیانت از منابع معدنی از کارکردهای اصلی اینسازمان است.
کاظم شعبانی گورجی با تقدیر از اقدامات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعیاستان در توجه به امر آموزش تخصصی ایمنی و نظارت بر حسن اجرای قوانین ومقررات مربوطه، اظهار امیدواری کرد تا از طریق گسترش همکاری‌های مشترک،صیانت از نیروی کار و افزایش بهره‌وری مناسب بیش از گذشته مورد اهتمام قرارگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟