Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،  حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری این سازمان  با بیان این مطلب اظهار داشت  : طرح احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با هدف تمرکز خدمات با قابلیت نظارت متمرکز در یک نقطه و همچنین افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح و تصادفات جاده ای از طریق توقف کوتاه در این مراکز و دریافت کلیه خدمات مورد نیاز مسافر ، راننده ، ناوگان وسایر اهداف تعیین شده ، در سطح کشور مطرح شد تابا استقرار و ساماندهی در نقاط مناسب امکان ارائه خدمات رسانی مطلوب را داشته و سطح  خدمات در جهت افزایش رفاه کاربران جاده ای ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  بر اساس تبصره ذیل ماده واحده قانون اجازه امتیاز سرقفلی و مشارکت غرف فروشگاه‌های پایانه های عمومی بار و مسافر و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و شرایط و ضوابط مربوط به آن (مصوب سال ۷۷ ) در قالب طرح جامع خدماتی رفاهی بین راهی ، صدور موافقت اصولی  و پروانه بهره برداری مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک ها به استناد طرح یاد شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ( ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ) انجام می شود که در این راستا کتابچه طرح جامع خدمات رفاهی بین راهی به استناد مصوبات مجمع عمومی سازمان و سایر قوانین و مقررات مربوطه ، تدوین و در وب سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بخش خدمات قابل دسترسی است . در همین راستا علاوه بر کتابچه مذکور کتابچه الکترونیکی ضوابط و فرآیند صدور موافقت اصولی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی تیر پارک ها و شهرک حمل و نقل پایانه عمومی بار جهت آشنایی و بهره برداری سرمایه گذاران از فرآیندهای مربوطه تهیه و منتشر و در وب سایت سازمان بارگذاری شده است . شهرکی ثانوی عناوین مهمترین مطالب مندرج در این کتابچه را به شرح زیر اعلام کرد  : مستندات قانونی ، نحوه اطلاع از حجم تردد ، روند مشارکت بخش خصوصی  ، فلوچارت صدور موافقت اصولی ، درجه بندی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ،  مصوبات قانونی حمایت و مشوق های موجود در خصوص مجتمع های خدماتی رفاهی ، آیین نامه ها و ضوابط مربوط به تیرپارک ،  شهرک حمل و نقل  ( پایانه عمومی بار ) و مراکز لجستیک. شایان ذکر است در حال حاضر تعداد ۸۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح کشور بر اساس پروانه بهره برداری صادره از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بهره برداری می باشد و تعداد ۵۰۱ مجتمع در حال ساخت است که بر اساس شرایط پیشرفت فیزیکی در سال جاری و سال های پیش رو شاهد به بهره برداری رسیدن به طور متوسط ۴۰ مجتمع خدماتی رفاهی در هر سال خواهیم بود.  

برای دریافت کتابچه الکترونیکی اینجا ​کلیک کنید 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی صدور موافقت اصولی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند