Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در نشست رییس جمهوری با مدیران ارشد رسانه های کشور به مناسبت هفته دولت گفت: بسیار علاقه مند بودم در هفته دولت در این سبک در خدمت رسانه‌ها باشم، البته گاهی وقت‌ها با نماینده‌های شما برنامه داریم و در جلسه مطبوعات سوالات را مطرح می‌کنند امروز در سطح عالی و بالای رسانه‌ها در خدمتتان هستیم

وی افزود: هفت سال از عمر دولت‌های یازدهم و دوازدهم گذشته و کمتر از یک سال فرصت خدمت برای ما باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیار مهم است که ببینیم در طول هفت سال گذشته چه اقداماتی شده و دولت به معنی عام کلمه چه خدماتی کرده و دستگاه اجرایی چه اقداماتی را انجام داده و چگونه باید این خدمات را به مردم ارائه کنیم چون ارائه خدمت بدون مقایسه زمانی یا مقایسه با دولت‌های پیشین همچنین ضرورت تبیین شرایطی که ما در آن قرار گرفته ‌ایم، برای مردم کمی سخت و مشکل است.

رییس جمهوری یادآور شد: از آغاز دولت تا امروز که سخت‌ترین شرایط را در رو به روی خود می‌بینیم در آغاز دولت اولین دولتی هستیم که بعد از انقلاب در شرایط تحریم کارمان را شروع کردیم تقریبا تحریم‌ها از سال ۹۰ شروع شد و در ۹۲ ما در شرایط تحریم دولت را آغاز کردیم شرایط اقتصادی، سیاسی برای همه شما روشن است. در طول این هفت سال ما سال اول و دوم در شرایط تحریمی بود ۹۳ تا اواخر ۹۴ و بعد هم از سال ۹۷ در تحریم بسیار شدید و بی سابقه بودیم علاوه بر این که اواخر سال گذشته با موضوع کرونا مواجه شدیم.

 ادامه دارد 

برچسب‌ها برجام هفته دولت ویروس کرونا حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام هفته دولت ویروس کرونا حسن روحانی برجام هفته دولت ویروس کرونا حسن روحانی شرایط تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟