Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با بیان اینکه هلال احمر نماد تعامل در جامعه اسلامی است گفت: زمینه ایجاد خانه‌های هلال در تمام روستاها فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در آیین افتتاح خانه هلال اکرم آباد یزد اظهار داشت: هر جامعه‌ای بخواهد به اهداف خود دست پیدا کند، نیاز به تعامل و همکاری دارد و هلال احمر نماد واقعی این تعامل در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم با دیدن لباس هلال احمر احساس امنیت و رسیدن نجات بخش در زمان حوادث را پیدا می‌کنند، این احساس بسیار ارزشمند است و باید سعی کنیم که این نگاه را در بین مردم تقویت کنیم.

مدرسی افزود: بهترین اقدامی که انسان می‌تواند انجام دهد خدمت به دیگر افراد است و در دین اسلام هم تاکید شده که دو موضوع ایمان به خدا و خدمت به مردم بالاترین ارزش‌ها را دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: بر این اساس و با تاکید روایات، برترین نهادها هم در جامعه نهادهای خدمت‌رسان به مردم هستند و هر نهادی که خدمت بیشتری ارائه کند، قطعا ارزش و اهمیت بالاتری دارد.

اقدام موثری در زمینه خانواده در جمعیت هلال احمر انجام نشده است ‌کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر برای توزیع ماسک در هیئت‌های مذهبی + تصاویرانبار دارویی هلال احمر در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

وی اظهار امیدواری کرد که خانه‌های هلال به عنوان نهادی که می‌توانند در روستاها و مناطق محروم بیشترین خدمت را به مردم ارائه کنند، علاوه بر تداوم فعالیت، توسعه لازم را پیدا کرده و در تمام روستاها به فعالیت بپردازند.

نایب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: یکی از نکات بسیار مهمی که باید در این خانه‌ها به آن توجه شود در ارتباط با جذب نیرو است، این موضوع مهم باید بر اساس انگیزه های لازم و معیارهای اسلامی صورت پذیرد تا خانه‌های هلال هم نمادی از نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... انتخاب اعضای شورای‌عالی جمعیت هلال احمر خانه‌های هلال روستایی هفته دولت در ایلام گشایش می‌یابند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتخاب اعضای شورای‌عالی جمعیت هلال احمر خانه‌های هلال روستایی هفته دولت در ایلام گشایش می‌یابند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۸ دیوارنگاره "ما ملت امام حسینیم" در شهر اهواز نصب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند معاون وزیر کشور: اولویت‌های سی‌گانه کشور به استانداران ابلاغ شد / ‌طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند‌ "هر محله یک حسینیه"| ‌مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) در حاشیه شهر مشهدمقدس + تصویر پهلوگیری کشتی‌های ‌۱۸ هزار و ۴۰۰ تی.ای.یو در بندر شهید رجایی / تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالا‌ مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه های هلال هلال احمر خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر