Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:01:20 GMT

دستگيري پزشک قلابي توسط پليس فرودگاه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۹۶۱۷

دستگيري پزشک قلابي توسط پليس فرودگاه

خبرگزاری آریا- فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری پزشک قلابی در یک عملیات پلیسی توسط کارآگاهان پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسن مهری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مهرآباد در پی اخبار واصله مبنی بر این که شخصی با جعل عنوان دکتر طب سنتی و با سوء استفاده از شرایط حاکم در جامعه در یکی از محلات پایتخت اقدام به ویزیت مراجعان و بیماران کرونایی می کند، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه با بررسی سوابق این فرد مشخص شد وی دارای سوابق متعدد جعل عنوان در پلیس آگاهی است، ادامه داد: با بررسی‌های بیشتر محرز شد فرد مورد نظر علاوه بر فساد اخلاقی با جعل این عناوین، بهداشت عمومی جامعه را تهدید و ضمن مداخله در امور پزشکی اقدام به فروش داروهای تقلبی می کند.
سردار مهری ادامه داد: با توجه به سوابق متعدد کیفری نامبرده این پرونده با حساسیت بالا در اولویت کار این فرماندهی قرار گرفت و با رصد دامنه فعالیت های این متهم، مشخص شد جاعل مورد نظر در قبال پرداخت مبالغ بسیار ناچیز به یک پزشک عمومی از مهر نظام پزشکی وی سوءاستفاده کرده و اقدام به تجویز داروهای گیاهی، قرص های لاغری بدون مجوز و تاریخ گذشته برای بیماران می کند.
این مقام ارشد انتظامی در خصوص سایر جزئیات مربوط به این پرونده تصریح کرد: این متهم با سوءاستفاده از شرایط احساسی جامعه در ارتباط با ویروس کرونا اقدام به تبلیغ گسترده داروهای پیشگیری و کنترل این ویروس با عناوین شربت ایمنی، شربت کامبوجیا و .... در فضای مجازی کرده است.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ادامه داد: این فرد سابقه دار در بازجویی ها اعتراف کرد در پوشش مدارک پزشکی فرد دیگر و با همدستی سایر افرادی که به صورت مستقیم با وی در ارتباط بودند خود را به عنوان متخصص و دکترای حرفه ای طب سنتی به مردم معرفی و با علم به تعطیلی نهادهای نظارتی در ایام پایانی هفته فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه اقدام به ویزیت مراجعان کرده و در صورت نیاز داروهای تقلبی را با پیک به درب منازل می فرستاد.
سردار مهری با اعلام دستگیری 6 نفر در ارتباط با این پرونده خاطرنشان کرد: همکاران من در پلیس فرودگاه موفق شدند انبار داروی این گروه را کشف کنند و با دعوت از کارشناسان وزارت بهداشت اقلام موجود مورد بررسی و مشخص شد اکثر داروهای گیاهی غیر مجاز، شیمیایی و تاریخ گذشته است.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اعلام اینکه حسب نظرات کارشناسی اولیه ارزش این داروها بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مطب و انبار داروی متهم پلمب و متهمان به همراه پرونده های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری پزشک فرمانده پلیس فرودگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی محمدی اظهار کرد: سی‌ام بهمن ماه گذشته فردی با تصمیم قبلی و به علت اختلافات شخصی یک پزشک عمومی را در مطب وی با ضرب گلوله به قتل رساند و متواری شد.

محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.  

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • دستگیری ۳ نفر برای مسمومیت الکلی و فوت یک پزشک