Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: پذیره‌نویسی صندوق دارا دوم، از فردا آغاز و تا چهارشنبه دو هفته آینده، ادامه خواهد داشت. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی سازی در خصوص عرضه صندوق ETF، دارا دوم اظهار داشت: طبق اعلام دولت قرار است، روز چهارشنبه (پنجم شهریور) عرضه صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش شامل سهام «پالایشگا‌های تهران، بندر عباس، تبریز و اصفهان»، عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: مردم می‌توانند از فردا صبح تا چهارشنبه دو هفته آینده، از طریق درگاه‌های بانک‌ها یا کارگزاری‌ها اقدام به پذیره نویسی این صندوق کنند؛ ضمن اینکه برای خرید سهام صندوق پالایشی دارا دوم محدودیت سنی وجود ندارد و افراد با حداقل اطلاعات هویتی می‌توانند پذیره نویسی را انجام دهند.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: هدف دولت این است که سرمایه‌های خرد مردم وارد بازار شود و به سمت تولید حرکت کند؛ البته این صندوق‌ها قرار است با ۲۰ درصد تخفیف و براساس قیمت پایانی امروز نماد ۴ شرکت پالایشی پذیره نویسی شود.

وی اظهار داشت: افرادی که کد بورسی دارند، می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها اقدام به پذیره نویسی کنند و افرادی هم که کد بورسی ندارند، می‌توانند با استفادهاز کارت ملی به بانک‌ها مراجعه کنند.

رییس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: افرادی که صندوق دارا یکم را به ارزش دو میلیون تومان خریداری کردند، این فرصت را دارند که صندوق دارا دوم را تا سقف پنج میلیون تومان پذیره‌نویسی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالح رئیس سازمان خصوصی سازی پذیره نویسی صندوق دارا دوم سهام صندوق پالایشی سازمان خصوصی سازی پذیره نویسی صندوق دارا دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط

جواد سپاهی  اظهارکرد: امیدوارم با تعیین فرصت یک ماهه جهت متناسب سازی محیط در سطح شهرستان برای خدمات دهی مطلوب به معلولان و جانبازان چابهار شاهد حل مشکلات بعد از گذشت سالها انتظار باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر معلول در چابهار وجود دارد و کمتر از پنج درصد محیط ادارات برای تردد معلولان مناسب سازی شده‌اند افزود: تمامی ادارات و سازمان‌های این هرستان موظف هستند تا یک ماه آینده برای متناسب سازی محیط ویژه برای خدمات دهی مطلوب به معلولان وجانبازان در سطح ادارات اقدام کنند.

فرماندار چابهار ادامه داد: ادارات آموزش پرورش، فرهنگ و ارشاد، فنی وحرفه ای و بهزیستی می‌توانند با برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری همایش‌ها و دستاوردهای خود در فعال کردن و کشف استعدادهای معلولان قدم مثبتی بردارند.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره بهزیستی جهت بررسی مکان‌ها سطح شهر با بازدیدهای مکرر می‌توانند در استانداردسازی محیط براساس نیاز هر منطقه اقدام کنند.

سپاهی ضمن قدردانی از شهرداری چابهار در اجرای پیاده‌روسازی و جدول گذاری برای رفاه حال معلولان گفت: با توجه به این اقدامات موثر، امیدواریم روند متناسب سازی طبق نظارت ادارات مرتبط انجام، تا معلولان با سهولت بیشتر رفت وآمد کنند.

وی ادامه داد: محل پارک خودروهای معلولان در شهر چابهار مشخص شده و نظارت مکرر ارگان های مرتبط مورد انتظار است.

فرماندار چابهار تصریح کرد: متناسب سازی محل‌های تفریح از جمله ساحل و پارک‌ها و در سایر محل های مشخص شده متناسب سازی محیط برای معلولان برنامه ریزی و اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال