Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@20:38:13 GMT

پرسپولیس - استقلال / بدون تماشاگر، بدون مساوی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۰۳۷۲

پرسپولیس - استقلال / بدون تماشاگر، بدون مساوی

پرسپولیس-استقلال  دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی را برگزار می کنند.

تیم های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند، این برای سومین بار است که این دو تیم در جام حذفی به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و پرسپولیس باید در چارچوب رقابت های جام حذفی با هم بازی کنند، این دیدار 93 امین تقابل سرخآبی ها در تاریخ فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی مرحله نیمه نهایی؛ جام حذفی
پرسپولیس - استقلال
چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 19:00
داور: پیام حیدری تهران- ورزشگاه آزادی   ورزشگاه آزادی وضعیت دو تیم

پرسپولیس، قهرمان لیگ نوزدهم و مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های جام حذفی باید برای تکرار قهرمانی خود از سد رقیب سنتی خود بگذرد، پرسپولیس با کسب 67 امتیاز از 30 بازی توانست با قدرت و چند هفته مانده به پایان مسابقات به قهرمانی لیگ نوزدهم برسد. سرخپوشان برای ادامه روند خوب شان این فصل باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف استقلال فرهاد مجیدی برود. یحیی گل محمدی با پیروزی در دربی می تواند شاهکار خود  روی نیمکت پرسپولیس را کامل کند. با اعلام سرمربی سرخپوشان، پرسپولیس مصدومی برای این دیدار ندارد.

تیم پرسپولیس در آخرین دربی

تیم استقلال پس از حواشی بسیاری را که در این فصل تجربه کرد، توانست در انتهای فصل به مقام نایب قهرمانی لیگ نوزدهم برسند، شاگردان فرهاد مجیدی در آخرین هفته لیگ مقابل شاهین به پیروزی 4-1 رسیدند تا با این نتیجه بتوانند کسب سهمیه خود از طریق لیگ برتر را قطعی کنند. از آن جا که سهمیه تیم های  ایران برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2+2 است یعنی تیم های دوم و سوم باید برای حضور در رقابت های فصل بعد در مرحله پلی آف بازی کنند. استقلال می تواند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه مستقیم را به دست بیاورد و در فصل بعد نیازی به شرکت در پلی آف نداشته باشد.

استقلال رای این دیدار روزبه چشمی و سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. هواداران استقلال خیلی امیدوار هستند که بتوانند شیرینی برد در دربی و کسب جام حذفی را باهم تلفیق کنند تا جبرانی باشد بر تمامی اتفاقات بد لیگ نوزدهم...

تیم استقلال در آخرین دربی

 

بازیکنان تاثیر گذار دو تیم بازیکنان تاثیر گذار دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین گل زن بهترین پاسور خشن ترین بازیکنان بیشترین حضور در زمین استقلال شیخ دیاباته (15 گل) مهدی قایدی (8 پاس گل) آرش رضاوند / محمد دانشگر (5 زرد، 1 قرمز) حسین حسینی (2700دقیقه) پرسپولیس علی علیپور / مهدی ترابی (11 گل) وحید امیری (5 پاس گل) شجاع خلیل زاده (10 کارت زرد)

احمد نوراللهی (2579 دقیقه)

شیخ دیاباته (بهترین گلزن استقلال با 15 گل در لیگ برتر) علی علیپور (بهترین گلزن پرسپولیس با 15 گل) بهترین پاسور استقلال ( 8 پاس گل) احمد نوراللهی ( بیشترین دقایق حضور در زمین برای پرسپولیس در دربی) وریا غفوری (کاپیتان استقلال) سیدجلال حسینی (کاپیتان پرسپولیس) دیدار های اخیر دیدار های اخیر نکات آماری استقلال 26 بار در دربی ها پیروز شده است. پرسپولیس 24 بار در دربی ها پیروز شده است. 42 دربی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آخرین باری که این دو تیم در جام حذفی به مصاف هم رفتند، در تاریخ 1390/9/18 استقلال به پیروزی 3-0 رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. آخرین پیروزی استقلال در دربی ها به دیدار برگشت لیگ هفدهم و تاریخ 1396/12/10  بر می گردد که آبی ها با تک گل وریا غفوری در این دیدار پیروز شدند. آخرین دیدار این دوتیم در تاریخ 1398/11/17 با نتیجه 2-2 به پایان رسید. این دربی اولین باری است که دربی بدون تماشگر برگزار می شود. ( در تاریخ 1373/11/7 این بازی در پادگان نظامی برگزار شد که سربازان نظاره گر این بازی بودند.) تصاویر خاطره انگیز از دیدار های پرسپولیس و استقلال عذرخواهی علی علیپور از هواداران استقلال به دلیل تقلید این بازیکن از شادی گل شیخ دیاباته فریاد های ارسلان مطهری پس از بریس مقابل پرسپولیس شادی پرسپولیسی ها پس از گل در دربی 92 شادی گل احمد نوراللهی پس از گل 3 امتیازی در دربی 90 شادی گل وریا غفوری در دربی 87

 

شادی گل پرسپولیسی ها در دربی 80 علی منصوریان و کاوه رضایی پس از فتح دربی 85 شادی گل پرسپولیسی ها پس از زدن 4 گل به استقلال سیاه پوش شدن پرسپولیسی ها در دربی 82 برای هادی نوروزی

 

شادی گل پرسپولیسی ها پس از گل بنگستون شادی گل ایمون زاید پس از گل زنی به استقلال شادی استقلال پس از برد در دربی حذفی فرهاد مجیدی لحظاتی قبل از گل زنی در دربی 69 شادی گل کریم باقری پس از شکست طلسم تساوی ها هند علی علیزاده در دربی 67 گل لحظه آخری علی کریمی به استقلال پس از بازگشت به پرسپولیس شادی گل پیروز قربانی پس از گل زنی در لحظات آخر دربی شادی گل علیرضا اکبر پور در دربی 51 درگیری معروف دربی 50

 

هاشمی نسب پس از گل زنی به استقلال

 

 

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی لیگ نوزدهم جام حذفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران

 

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور و از هفته بیست و ششم آلومینیوم در تهران با پیکان مسابقه می‌دهد.

تیم‌های آلومینیوم و پیکان، تاکنون در ۲ بار در لیگ دسته اول و ۷ بار در لیگ برتر باهم رودررو شدند که همه بازی‌ها مساوی شده و جالب اینکه در هیچ کدامیک از این دیدار‌ها بیشتر از دو گل رد و بدل نشده است، یعنی نتیجه این بازی همیشه یا بدون گل و یا یک بر یک مساوی بوده است!

دو تیم آخرین بار، سوم آذر سال گذشته در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از این دیدار به دلیل حاشیه‌های داوری و مردود اعلام شدن گل سالم اراکی‌ها به عنوان طولانی‌ترین نیمه اول لیگ برتر یاد می‌شود.

در جدول رده‌بندی هم اکنون آلومینیوم با ۳۱ امتیاز دهمین تیم است و پیکان با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

دو تیم از ساعت ۱۷ دوشنبه هفدهم اردیبهشت در تهران مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی