Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:00:48 GMT

در انتظار شادی گل جنجالی در دربی 93(آنالیز)

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۴۰۵

به جرأت می توان گفت که دیدار فردای استقلال و پرسپولیس، یکی از مهمترین دیدارهای چندسال اخیر دو تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، فقط یک روز تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس باقی مانده است. شهرآورد نود و سوم دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رقم خواهد خورد. پرسپولیس پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر، به دنبال دبل در فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که سال قبل نیز موفق به انجام آن شد و استقلال هم به دنبال این است که پس از دو سال، یک بار دیگر به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.


در بازی فردا، امید گلزنی دو تیم به دو مهاجم آماده و خطرناکشان است. علی علیپور که گفته می شود فصل بعد از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد، با 12 گل بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر بود و در سوی دیگر میدان نیز مهدی قایدی حضور دارد که با 10 گل و 8 پاس گل در لیگ نوزدهم، آمار خیره ای کننده ای را از خود بجای گذاشت.

 

 

 


در دو شهرآوردی که دو تیم در لیگ نوزدهم انجام دادند، علیپور و قایدی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم هایشان بودند. علیپور در هر دو شهرآورد گذشته، بازیکن فیکس تیمش بود و 180 دقیقه در ترکیب سرخپوشان قرار داشت. او که در دیدار برگشت یکی از گلهای تیمش را وارد دروازه حسینی کرد، در مجموع 2 دیدار این فصل، 5 بار به سمت دروازه استقلال شوت زد، یک دریبل موفق داشت و یک بار نیز برای هم تیمی هایش پاس کلیدی ارسال کرد.

 

 

 


اما مهدی قایدی که در بازی رفت 21 دقیقه و در دیدار برگشت نیز 76 دقیقه و بطور کلی در طی این دو بازی 97 دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت، روی یک حرکت انفرادی و زیبا، موفق شد پاس گل دوم ارسلان مطهری را بسازد. علاوه بر این، قایدی 4 بار به سمت دروازه بیرانوند شوت زد که در یک مورد آن، سنگربان پرسپولیس به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه تیمش بیرون کشید. قایدی همچنین در مجموع این دو دیدار، 3 دریبل موفق داشت و 2 بار نیز به هم تیمی هایش پاس کلیدی داد.


بطور کلی در مجموع 2 شهرآورد رفت و برگشت لیگ نوزدهم، علی علیپور از سایت یازده نمره 6.85 را دریافت کرده است و نمره قایدی نیز برای دربی های سال گذشته، 6.95 بوده است.


هواداران دو تیم برای دیدار فردا امید زیادی به گلزنی این دو بازیکن دارند و باید منتظر ماند و دید علی علیپور تعداد گلهایش در شهرآوردها را به عدد 4 می رساند یا مهدی قایدی بالاخره موفق خواهد شد دروازه پرسپولیس را باز کند و نامش را به لیست بلندبالای گلزنان شهرآورد تهران اضافه خواهد کرد.

 

 

 

دو ستاره گلزن استقلال و پرسپولیس سابقه شادی گل به سبک شیخ دیاباته را دارند.

 


دیدار دو تیم فردا، چهارشنبه پنجم شهریور و از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهد شد.

علی علیپور دربی (داربی) مهدی قایدی پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور دربی داربی مهدی قایدی پرسپولیس تهران استقلال تهران علی علیپور مهدی قایدی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!

مدافع میانی تیم سپاهان در تعطیلات زمستانی در لیست خرید باشگاه استقلال قرار داشت، اما باشگاه سپاهان در پاسخ به نامه استقلال اعلام کرد: هیچ کدام از بازیکنانش را برای حضور در استقلال آزاد نخواهد کرد. استقلال علاوه بر محمد دانشگر بازیکنانی، چون امید نورافکن، فرشاد احمد زاده، امید نورافکن و ... را هم می‌خواست.

محمد حسین مرادمند در بازی با شمس آذر بعد از اینکه روی کرنر ابوالفضل جلالی و با ضربه سر دروازه تیم میهمان را باز کرد، مدل محمد دانشگر شادی کرد. به نظر می‌رسد همبازی قدیمی دلش برای محمد دانشگر تنگ شده است. اما شاید قضیه جدی‌تر از این تصور باشد. استقلال محمد دانشگر را می‌خواهد و محمد دانشگر هم مایل است بار دیگر به اردوی آبی‌ها بر گردد. به خصوص که در سپاهان نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کند و فشار‌های زیادی را طی دو فصل اخیر تحمل کرد.

محمد دانشگر که به دلیل اختلاف با فرهاد مجیدی اردوی آبی‌ها را ترک کرده بود، حالا برای بازگشت به استقلال یک بهانه قوی هم دارد. اینکه استقلال زیر پوشش اسپانسر رفته و در فصل آینده بر خلاف همه دوران حیات نظام مالی منظبی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی 

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال