Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از رویترز، خطوط هوایی دلتا قرار است در ماه اکتبر 1941 خلبان خود را به علت کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی به مرخصی بفرستد.

خطوط هواپیمایی آمریکا هشدار داده اند که به محض پایان یافتن کمک 25 میلیارد دلاری دولت آمریکا در ماه سپتامبر، مجبور خواهند بود تا ده هزار کارگر خود را به مرخصی بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک مالی پرداخت به کارکنان را پوشش می دهد؛ اما این کمک مالی برای حفظ فرصت های شغلی در زمان شیوع کرونا تا زمان بهبود وضعیت بود اما سفرها همچنان کم است.

جان لادر، رئیس عملیات پرواز دلتا گفت: «ما 6 ماه است درگیر این بیماری هستیم و تنها 25 درصد از درآمدها بازگشته است. متاسفانه، ما شاهد محرک های کمی طی 6 ماه آینده هستیم تا تغییرات معناداری در این روند ببینیم.»

وی افزود: «این خط هوایی واقعا با مازاد نیرو مواجه است.»

خلبان‌ها تنها گروه کاری بدون اتحادیه در دلتا هستند که ماه گذشته به آنها گفته شد اگر با کاهش حقوق 15 درصدی موافقت کنند، مرخصی‌های اجباری لغو می شود.

آمریکن ایرلاین، شرکت هواپیمایی دیگر آمریکایی اعلام کرده است تلاش می کند بسیاری از خلبان ها را تا آنجا که امکان دارد حفظ کند زیرا برگرداندن آنها پس از بهبود اوضاع زمان بر و هزینه بر است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت

 
به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، سیروس کهوری نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ساخت فیلم سینمایی تاپ‌گان ماوریک از عملیات‌های ما استفاده شده است؛ صورت عملیات‌های هوایی ما در جایی که حتی تام کروز برای خلبان‌های آمریکایی تدریس می‌کند، عملیات‌های خلبان‌های ایرانی است. این عملیات‌ها نام و متد دارد و این هم متد یک خلبان ایرانی بوده، اما هیچ اسمی از آن برده نمی‌شود.

کهوری‌نژاد افزود: در ساخت آثاری، چون تاپ‌گان خیلی فنی روی نیاز‌های مخاطبان به ویژه مخاطبان ایرانی مطالعه کردند و کاری می‌سازند که وقتی نام جنگ می‌آید رعب و وحشت در دل ما ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: این یک ابزار بسیار قدرتمند در سینماست، اما ما هنوز به خوبی متوجه قدرت آن نشده‌ایم و نیاز است که نهاد‌های دفاعی و امنیتی در ساخت چنین آثاری در داخل کشور بیشتر همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • تصاویر هوایی یافتن یسنا از مزارع کشاورزی توسط خلبان پلاگلایدر + ویدئو
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند