Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:17:08 GMT

اتفاق عجیب در لیست 18 نفره تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۴۶۶

در حالی که تراکتوری ها باید تا دقایقی دیگر در بازی نیمه نهایی جام حذفی به میدان بروند اثری از دروازه ملی پوش آنها نه در ترکیب اصلی و نه روی نیمکت دیده نمی شود.

به گزارش طرفداری، تراکتوری ها باید از ساعت 19:30 دقیقه در دیدار نیمه نهایی جام حذفی روبروی تیم نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند. دیداری که پیروزی در آن می تواند سهمیه آسیایی تراکتوری ها را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت این بازی برای تبریزی ها مورد عجیبی در ترکیب تیم به چشم می خورد. رشید مظاهری که دروازه بان اصلی تراکتوری ها به حساب می آید و در بازی های فراوانی توانست با واکنش های خود مانع از دست رفتن امتیاز برای تیمش شود در بازی امشب در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت.

البته در این باره باید گفت که در بازی های قبلی جام حذفی محمد رضا اخباری با حضور در ترکیب اصلی به میدان می رفت اما در این دیدار با توجه به اهمیت بالای آن انتظار می رفت تا سرخ ها از دروازه بان ملی پوش خود درون دروازه استفاده کنند که این اتفاق نیفتاد.

در این باره البته می توان گفت با ادامه روند تراکتوری ها در جام حذفی، اخباری به سنت قبل پا به میدان گذاشت که می تواند قابل قبول باشد اما نکته عجیب و تعجب برانگیز این است که اثری از مظاهری در لیست 18 نفره تراکتوری ها دیده نمی شود.

هر چند در این میان تاکنون دلیلی برای نبودن رشید مظاهری در این دیدار مطرح نشده است این احتمال می رود که اختلافی بین او و مسئولان تیم پیش آمده باشد. اختلافی که حتما آنقدر مهم بوده که باعث شود تا مظاهری در لیست 18 نفره تیم قرار نگیرد! با این حساب باید منتظر ماند و دید که غیبت مظاهری چه دلیلی دارد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تراکتوری ها جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک 30 نفره برای تهران شدند که از بین 30 گزینه پیشنهادی، 13 گزینه به دور دوم انتخابات که قرار است جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار شود، راه یافتند.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

یک عضو شورای ائتلاف در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست 16 نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است 3 نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گف که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست 13 نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست 16 نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال به خبرنگار تسنیم گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور  اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره 3 گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟