Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سه جانبه پادشاه اردن، نخست وزیر عراق و رئیس جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الاخباریه عراق، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و عبدالله دوم در سومین نشست رسمی خود که این بار به میزبانی امان برگزار شد، بر تقویت و گسترش روابط و همکاری مشترک در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه پایانی این نشست بر تقویت شراکت و همکاری موثر در چارچوب سازوکار هماهنگی سه جانبه میان عراق، اردن و مصر تاکید شده است.

مصطفی الکاظمی پس از پایان نشست با سران اردن و مصر به بغداد بازگشت.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,88,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ پیوستن ۶ کشور به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه ۲ وعده پوتین به لوکاشنکو: بلاروس نخستین کشور دریافت کننده واکسن کرونای روسیه است ۳ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۴ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۵ مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا ۶ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۷ اختلاف زودهنگام در توافق سازش/ واکنش ابوظبی به مخالفت نتانیاهو با فروش جنگنده‌‌های اف۳۵ به امارات ۸ توئیت گروسی از تهران درباره دیدار خود با علی‌اکبر صالحی مهمترین اخبار بین الملل صالحی: فصل نوینی از همکاری‌های ایران و آژانس آغاز می‌شود/ گروسی: یکی از بزرگترین همکاری‌ها را در خصوص بازرسی‌ها با ایران داریم ظریف در دیدار با گروسی: آژانس باید اصول بی‌طرفی و حرفه‌ای گری را رعایت کند گزارش| زندگی اجتماعی عادی چینی‌ها در عصر کووید-۱۹؛ آیا پکن به واکسن کرونا دست یافته؟ مصاحبه| سفیر سابق ایران در لیبی: آتش‌بس برای ازسرگیری صادرات نفت است/ بازیگران دوگانه با منافع متضاد در لیبی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ظریف در دیدار با گروسی: آژانس باید اصول بی‌طرفی و حرفه‌ای گری را رعایت کند بشار اسد مهندس «عرنوس» را مامور تشکیل دولت کرد وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • وزیر خارجه اردن: جنگ غزه انتقام از مردم فلسطین است
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند