Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:12:07 GMT

۱۲ پروژه اداره برق آستارا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۱۷۴۸

۱۲ پروژه اداره برق آستارا افتتاح شد

۱۲ پروژه اداره برق بندر آستارا در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

«فرزین بهامین» در آیین بهره برداری از این پروژه ها با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همیشه در تاریخ جاودانه می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره برق بندر آستارا ساده زیستی، خدمت گذاری صادقانه و ولایت پذیری از ویژگی های برجسته دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر راه ماندگاری خدمت را به ما نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر خود را وقف نظام و مردم کرده بودند و آخر نیز جان خود را تقدیم انقلاب کردند، تصریح کرد: با الگوگیری از این بزرگواران لحظه ای در خدمت به مردم و نظام کوتاهی نکنیم.

 

بهامین از بهره برداری ۱۲ پروژه اداره برق در سومین روز از هفته بزرگداشت دولت در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: احداث ۴۳۱ متر شبکه فشار متوسط زمینی جهت تعویض کابل روغنی رینگ پمپ بنزین، تبدیل شبکه های فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار در روستاهای کانرود، ویرمونی، تله خان، کوته کومه، خانه های آسیاب و حیران، ، اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار برای تقویت برق در روستاهای خلیله سرا و قلعه، تبدیل شبکه های فشار ضعیف دو و تک مداره به کابل خودنگهدار و نصب پست هوایی و ترانس برق در نقاط مختلف آستارا، از جمله طرح هایی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

 

رییس اداره برق بندر آستارا با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای ۱۸۲ نفر به صورت موقت اشتغالزایی شد، اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۸۱۹ هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع و تقویت برق بندر آستارا هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر بهره برداری اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌