Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@01:14:21 GMT

پویش هر عزادار، یک پرچم در استان ایلام اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۹۳۶

پویش هر عزادار، یک پرچم در استان ایلام اجرا می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام از اجرای پویش "هر‌ عزادار، یک پرچم" در سطح استان با محوریت رسانه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی نظری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به پویش "هر عزادار، یک پرچم" اظهار داشت: این پویش به جهت رونق بیشتر مراسم عزای حسینی در ایام کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: شیفتگان محرم و عاشورا و رهروان راه ولایت با حضور در پویش مذکور ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس امام شهیدان و زنده نگهداشتن عاشورای حسینی، در تحقق فرمایش حضرت امام(ره) اقدام کرده‌اند که فرمود: "کربلا را زنده نگه دارید و نام مبارک حضرت سیدالشهدا(س) را زنده نگه دارید که با زنده بودن او اسلام زنده نگه داشته می‌شود".

وی در ادامه افزود: پویش "هر‌ عزادار، یک پرچم" تجدید میثاق مردم با امام زمان خود مقام عظمای ولایت و رهبری است و پرچم‌های برافراشته عزاداران نماد بیعت مجدد با امام خامنه‌ای است.

علی نظری به دیگر اقدامات در ارتباط با ایام محرم در استان ایلام با محوریت بسیج رسانه یادآور شد: جایگزینی نذر سلامت، اهدای خون و پلاسما، کمک‌های مومنانه و نذر ماسک از دیگر اقداماتی است که در استان اجرا شده و رسانه‌ها در تبلیغ این شیوه و الگوی برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی به سبک و سیاق شرایط کرونایی آن را تبلیغ می‌کنند.

محافل عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویر خوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام خاطر نشان کرد: امروز در فضای بصری استان ایلام هر خانه را یک حسینیه سید و سالار شهیدان می‌بینم و عَلم عزا بر سر درب خانه‌های نشان از یاد و نام والای شهیدان کربلای حسینی است.

وی به تغییر سبک و سیاق عزادرای حسینی در استان ایلام به لحاظ رعایت شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: تغییر سبک و سیاق نتوانسته است اراده ارادتمندان به سید و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی را تحت تاثیر خود قرار دهد، بلکه شیوه عزاداری امسال متفاوت، پررنگ و تحقق بخش شعور حسینی است.

علی نظری گفت: جلوه‌های شعور حسینی در استان ایلام دشمنان که تلاش کردند با شعار و حرف و حدیث، سلامت عزای حسینی را تحت تاثیر قرار دهند با شکست روبه‌رو کرد و امروز شاهد آن هستیم که سلامت و عزاداری در کنار هم تلفیقی از شعور حسینی در دل‌ها خلق کرده است.

وی تصریح کرد: کرونا فرصتی برای تحقق شور و شعور حسینی در جامعه خلق کرد و امروز به کوری چشم دشمنان علاوه برای اجرای دقیق پروتکل‌ها، مراسم عزا شکوهمند و با عزت نسبت به سال‌های گذشته در حال اجرا است.

علی‌نظری نقش رسانه‌ها را در خلق این شعور حسینی را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها رسالت زینبی خود را در راستای تحقق شعور حسینی به انجام رسانده‌اند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... محافل عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویر خوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر گزارش ویدئویی| وقتی کرونا هم نمی‌تواند از شور حسینی کم کند / خانه شاهرودی‌ها میزبان عزاداری حسین(ع) شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محافل عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویر خوزستان| تجلی شور و شعور حسینی در عزاداری هیئات دزفول+تصاویر گزارش ویدئویی| وقتی کرونا هم نمی‌تواند از شور حسینی کم کند / خانه شاهرودی‌ها میزبان عزاداری حسین(ع) شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۵ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۶ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۷ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری گزارش ویدئویی| چرا کوفیان در برابر امام حسین(ع) ایستادند؟ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم ترامپ در تگزاس حالت فوق العاده اعلام کرد افزایش ۷ برابری ظرفیت هسته معاملات بورس/ عضو هیات مدیره بورس تهران اذعان کرد: دو نوبت شدن معاملات عامل ریزش بازار بود «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شور و شعور حسینی استان ایلام گزارش ویدئویی سالار شهیدان بسیج رسانه رسانه ها یک پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز مردم استان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف دسته‌های عزاداری به پا کردند و در غم شهادت رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

                                                                                                 

دیگر خبرها

  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع) در لرستان
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • اصفهانی ها عزادار شهادت امام ششم شیعیان
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر