Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، عصر سه‌شنبه در هفتمین نشست از "سه‌شنبه‌های تکریم" فارس که به‌صورت ویدیو کنفرانسی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، افزود: باید همواره از خانواده شهدا دلجویی کنیم و در این آیین که به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شده است، یاد شهدای دولت را گرامی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل حوزه وزارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: استان فارس به لحاظ دینی، فرهنگی و هنری دارای ظرفیت بالایی است.

مهدی احمدی، با اشاره به اینکه حضور معنوی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید فارس نشان از اهمیت انقلاب برای مردم این استان دارد، گفت: باید همگان در مسیر راه شهدا، حرکت کنیم زیرا راه آنان، خط امام راحل است و امید است بتوانیم این راه را در فرهنگ عمومی و در جامعه مورد توجه قرار دهیم.

باید انتقام خون شهدا و مظلومیت آنان گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این آیین با اشاره به اینکه پاسداشت هریک از شهدا، راهی برای دستیابی به مسیر صحیح الهی است، بیان کرد: روزی باید انتقام خون شهدا و مظلومیت آنان گرفته شود و نباید این حق و خون ضایع شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: یکی از نام‌های مبارک امام زمان (عج)، «منتقم» است و ایشان انتقام خون شهدای کربلا و سایر شهدا را خواهد گرفت و حضرت ولیعصر (عج)، ولی خون جدشان امام حسین (ع) هستند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: اسراییلی‌ها و کسانی که با آنان می‌نشینند و صلح‌نامه امضا می‌کنند، بدانند باید پاسخگوی خیانتی که به انسانیت می‌کنند، باشند.

در این آیین مجازی از خانواده شهدای دولت، شهید امیرحمزه خبازی و شهید سید معصوم موسوی دیدار و دلجویی شد.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا شیراز فارس هفته دولت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی با اشاره به برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب و از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 750018

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • تجلیل از معلمان سرآمد استان تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش