Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه اشنویه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: با اتحاد و همدلی و حمایت مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان، تاکنون اقدامات عظیمی در استان صورت گرفته و پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلفی به بهره‌برداری رسیده ‌است.

وی گفت: امسال نگاه مسوولان دولتی در استان، به اجرای پروژه‌های عمرانی جدید نیست به طوری که ۴۰۰ پروژه عمرانی فعال در استان که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارند به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در هفته دولت امسال در مجموع ۵۵۶ طرح با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که بخش عمده طرح‌های عمرانی با اولویت‌های توسعه راه‌های روستایی و مسیرهای اصلی است.

رحمانی افزود: از این تعداد تنها  ۹۷ طرح با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود که این نشان از عزم دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات شاهد بهره‌برداری از طرح‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به ارتقای مناسب شاخص‌های توسعه‌ای استان بیان کرد: باید دستاوردهای دولت تدبیر و امید به مردم منعکس شود تا مردم بدانند که کارگزاران آنها در تمام شرایط برای آبادانی و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

امام جمعه اشنویه نیز در این دیدار با تبریک هفته دولت اظهار داشت: در این شهرستان اقدامات مناسبی توسط دولت صورت گرفته با این وجود نیاز به عزم جدی و راسخ جهت پیشبرد امور و رفع مشکلات همچنان وجود دارد.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی افزود: نگاه اسلام همواره اعتدال گرایانه بوده و علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلات، خوشبختانه اقدامات و عملکرد مناسبی جهت پیشرفت این منطقه صورت گرفته است.

با حضور معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی امروز، سه‌شنبه به مناسبت هفته دولت، ۱۰ طرح عمرانی و کشاورزی با بیش از ۹۶ میلیارد ریال هزینه در اشنویه به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث سه طرح عمرانی نیز آغاز شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه بیش از ۱۴۹ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود و هفت طرح عمرانی و کشاورزی نیز با اعتبار ۷۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها هفته دولت آذربایجان غربی اشنویه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت آذربایجان غربی اشنویه هفته دولت آذربایجان غربی اشنویه آذربایجان غربی بهره برداری میلیارد ریال طرح عمرانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی