Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@07:42:03 GMT

اتهام‌زنی سفیر انگلیس در یمن به انصارالله

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۰۷۹

به گزارش العربیه، «مایکل آرون» سفیر انگلیس در یمن طی اظهاراتی ضمن نادیده‌گرفتن نقش واضح ائتلاف متجاوز به سرکردگی آل سعود در بحران انسانی در یمن، نیروهای مردمی ارتش یمن، مشخصا انصارالله را عامل بی‌ثباتی در این کشور خواند و مدعی شد: «انگلیس عملیات نظامی حوثی‌ها را در مارب را محکوم می‌کند. حوثی‌ها را مسئول ادامه جنگ در مارب می‌دانیم و مبارزات نظامی آن ها را محکوم می‌کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرون در ادامه افزود: «حوثی‌ها باید حملات غیرانسانی خود را به مارب را متوقف کنند و مذاکرات با نمایندگان بین المللی را به طور جدی آغاز کنند».

اتهام‌زنی دیپلمات انگلیس به انصارالله در حالی بیان می‌شود که غرب در برابر جنایات متعدد عربستان و امارات سکوت کرده و حتی در زمینه ارسال تسلیحات به آن‌ها کمک هم می‌کند. عربستان با آغاز تجاوز به یمن در ابتدای سال ۹۴ تاکنون، شمار زیادی از کودکان و زنان یمنی را به کام مرگ فرستاده است.

علاوه بر اینکه مواد غذایی در یمن کمیاب شده و کودکان بسیاری مبتلا به سوء تغذیه شدند، عدم بهداشت لازم موجب شده تا بیماری‌های واگیردار از جمله وبا در مناطق مختلف یمن شایع شود. همزمان با شیوع ویروس کرونا در یمن، سازمان ملل هشدار داده است که زیرساخت‌های بهداشتی در این کشور پاسخگوی مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیست و در صورتی که کمک‌های بهداشتی به کشور ارسال نشود، فاجعه بهداشتی در یمن رقم می‌خورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل