Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،این طرح‌ها شامل پروژه‌های عمرانی دهیاری‌های بخش کاغذکنان، گاز رسانی به روستا‌های ینگی کندی، دونبلی، سلیمانلو، اولیا جمع، شاهعلی بیگلو و ابابین، واحد مسکونی طرح ویژه بخش کاغذکنان، طرح مشارکتی آبخیزداری و آبخوانداری شیرین بلاغ، ساختمان اداری شهرداری آقکند، آسفالت سرد راه روستایی گاو، نصب کافو نوری روستای سهل آباد، نصب DLC ۱۲۰ روستای ساری درق، توسعه و احداث شبکه ۴۰۰ ولت هوایی روستایی و پروژه‌های مشارکتی روستایی از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مشایخی  معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میانه در آیین افتتاح گازرسانی به روستای ابابین با اشاره به روند تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها با مشارکت روستاییان خاطرنشان کرد: مشارکت ۷۰ درصدی روستاییان در اجرای پروژه‌های عمرانی سبب جلب ۷۰ درصدی اعتبارات دولتی است.

 او احصای نیازمندی‌های مختلف در روستاها، جلب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری‌های مختلف در راستای تامین نیازمندی‌ها را سبب معکوس شدن مهاجرت از روستا‌ها خواند و با اشاره به ایجاد فرصت‌های مختلف از قبیل ارائه ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات چهار درصدی و ۱۰۰ میلیون ریال بلاعوض برای مقاوم سازی مساکن روستایی به روستاییان از جمله کسانی که به روستا‌ها برمی گردند خواستار اطلاع رسانی و آگاه سازی‌های لازم در این خصوص و نهایت بهره برداری روستاییان از این فرصت شد.

او با بیان اینکه با توجه به زلزله اخیر در بخش ترکمانچای و کندوان و لزوم مقاوم سازی منازل روستایی در این بخش‌ها میزان مقاوم سازی به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید که امیدواریم با کمک بخشدار کاغذکنان و مسوولین بخش بتوانیم منازل مسکونی بخش کاغذکنان را نیز مقاوم سازی کنیم تا روستاییان در نهایت آرامش و امنیت در منازل مسکونی مستحکم در روستا‌هایی با تغییر در بافت و چهره خود زندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی هفته دولت بخش کاغذکنان مقاوم سازی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، افزود: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و تصریح کرد: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.

ابویی با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: ان شاء الله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

وی جمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان