Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@04:39:08 GMT

افزایش دما در استان‌های شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۲۴۰۷

افزایش دما در استان‌های شمالی کشور

ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و جنوب فارس رگبار، رعد وبرق و وزش باد موقت پیش بینی می‌شود افزود: این وضعیت چهارشنبه و پنج شنبه در جنوب استان یزد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تاکید کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه افزایش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در ارتفاعات استان‌های شمالی کشور، شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

او تصریح کرد: در ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گاهی خیزش گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس امروز و شرق دریای عمان در ۵ روز آینده مواج است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی فردا رگبار و وزش شدید باد در برخی مناطق کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود. بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر، خراسان‌های شمالی و رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد.

همچنین هشدار درباره آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به شالیزار‌ها وجود دارد و از فردا دما در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: افزایش دما پارسی خبر هواشناسی سواحل دریای خزر خسارت پیش بینی می شود شمالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

ایسنا/مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز چهارشنبه ۱۲ تا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آسمان استان در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی، نیمه ابری از اواخر روز ابری به تدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق؛ در سایر نقاط استان، هوا نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق را خواهیم داشت.

اما در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت آسمان استان ابری و نسبتاً خنک با رگبار پراکنده و وزش باد، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و از دوشنبه شب در ارتفاعات غربی با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده