Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@18:28:40 GMT

آنتونیو کونته در اینتر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۰۲۱

آنتونیو کونته در اینتر ماندنی شد

سرمربی ایتالیایی اینتر در این تیم ماندنی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه آنتونیو کونته با مدیران اینتر ساعتی قبل تمام شد و جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد توافقات بین طرفین حاصل شده و کونته در اینتر ماندنی است. امروز جلسه ای بین استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه و دیگر اعضای کادر مدریتی با آنتونیو کونته برای صحبت و نتیجه گیری مشترک در مورد استراتژی و برنامه های فصل بعد برگزار شد که در نهایت طرفین برای ادامه پروژه با یکدیگر به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه رسمی که در وب سایت اینتر منتشر شده آمده است: "جلسه امروز بین این باشگاه و آنتونیو کونته برای ایجاد تفاهم و همسوسازی استراتژی ها سازنده بود و بر همین اساس ادامه پروژه با کونته انجام می شود."

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم رضات کونته از شرایط باشگاه اینتر و احتمال جدایی او منتشر شده بود که به سرانجام نرسید. از مکس آلگری به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی کونته نام برده شده بود. به نظر می رسد اختلافات کونته با مدیران اینتر نیز حل شده، زیرا پیر آسیلیو و پپ ماروتا هم در این تیم ماندنی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینترمیلان فوتبال آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)

از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 22:15 ساسولو میزبان اینتر بود و موفق شد قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل ایتالیا را با یک گل مغلوب کند.

دانلود (56MB)

دیگر خبرها

  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو - اینتر
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت