Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:12:20 GMT

کرونا به ما درس همدلی آموخت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۱۱۳

کرونا به ما درس همدلی آموخت

محمد رضا ادیب به خدمت رسانی به مردم توسط کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی خدمت به مردم را فراموش نکرده اند و با اتحاد و همدلی با هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج رسالت خود را انجام می دهند.

«محمدرضا ادیب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشان به خدمت مؤمنانه به مردم توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کرونا خدمت به مردم را فراموش نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری عاشقان امام حسین علیه السلام کاشان به فعالیت های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط این کانون فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: توزیع بروشورهای راهنما بین مردم از اهم فعالیت ها در این کانون بوده است.


وی اظهار داشت: در طول ۴ ماه تعداد ۳۰۰ بسته مواد بهداشتی در بین مردم توزیع شده است .


محمد رضا ادیب گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی با کمک خیرین بزرگوار در دستور کار قرار گرفت و تمامی خانواده هایی که احساس میشد در طول این ایام با مشکلات مالی مواجه هستند را تحت پوشش قرار دادیم.


وی در ادامه با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد، گفت: ضد عفونی منطقه محدوده کانون شامل مغازه ها، منازل، وسایل نقلیه و معابر عمومی از اقدامات این کانون است که همچنان ادامه دارد.


گفتنی است کانون عاشقان امام حسین علیه السلام با راه اندازی صندوق قرض الحسنه در طول بیش از ۱۰ سال توانسته به مردم منطقه بالاخص برای تهیه جهیزیع کمک های شایانی کرده باشد.

 

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: فهما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشان کانون های مساجد کانون مساجد فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است

فرماندار اصفهان گفت: اصلی‌ترین مشکل اصفهان، مسئله آب است، از این‌رو طرح انتقال آب با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا است و به‌رغم اینکه برخی دیگر نیز برای اجرای این طرح مقاومت داشتند و از نبود اعتبارات صحبت می‌کردند، اما به یاری خداوند و به همت دولت این طرح به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشستی با شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ شهرداری و معتمدان محلی اظهار کرد: رویکردی توسط دولت اعلام شده است که بر ارتباط مستمر و مداوم با مردم تاکید دارد و فلسفه برگزاری این جلسات، همدلی بین اجرای مختلف و خدمتگزاران مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات به همت این دولت رفع می‌شود، افزود: برای رفع مشکلات در شهرک شهید شاکری اقدامات بسیار مؤثری انجام شده است که مردم طی روزهای آینده آثار آن را خواهند دید؛ اقدامات انجام شده به‌منظور حل مسائل مختلف به شکل زیرساختی است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه برای بیان مسائل و مشکلات متعدد، جلسات مختلفی برگزار می‌شود و سعی بر این است که پیگیری‌ها مبتنی بر حقایق و واقعیت‌ها باشد، تصریح کرد: پس از جلسات برگزار شده با معتمدان و افراد مؤثر محلات، جلساتی با دستگاه‌ها برگزار خواهد شد و در پی آن شاهد اقدامات بزرگی خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه مسائل و دغدغه‌های بعضی از مناطق پس از چندین سال در این دولت رفع شد، ادامه داد: اصلی‌ترین مشکل اصفهان، مسئله آب است و طرح انتقال آب که به اعتقاد برخی افراد ۱۱ سال طول می‌کشید، امروز شاهد پیشرفت ۵۰ درصدی آن هستیم، برخی دیگر نیز برای اجرای این طرح مقاومت داشتند و از نبود اعتبارات صحبت می‌کردند، اما به یاری خدا و به همت دولت این طرح به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است، گفت: آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های شهروندان است؛ در مقطعی تمام افراد نگران تعطیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت معلم بودند، اما امروز نگرانی از این جهت است که فضا برای فرهنگیان اندک است.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: در حوزه تولید اتفاقات بسیار بزرگی رخ داده است که بیان و دیده نمی‌شود، چراکه رسانه‌های بیگانه اراده بر کتمان آن‌ها دارند، اما تمام این اتفاقات ثمره همدلی مردم است، ساختار مردمی در فرمانداری برای ارتباط قوی‌تر و فعال‌تر با مردم شکل گرفته است و به یاری خدا، رونق می‌گیرد و تقویت می‌شود.

احمدی با بیان اینکه موضوعات بیان شده در این جلسه سرفصل جلسات ۱۵ روز آینده است، افزود: آثار حل بعضی مسائل باید تا هفته آینده دیده شود، بعضی از موارد نیز زیرساختی و زمان‌بر و بعضی دیگر به صورت جهادی در مرحله حل شدن هستند.

وی تصریح کرد: ارتباط مسئولان با مردم برنامه ریزی شده است که از هفته آینده آغاز می‌شود، میزهای خدمت نیز باید در دل محلات باشد و تنها مخصوص نماز جمعه نیست؛ موضوع معتادان متجاهر یکی از دغدغه‌های حائز اهمیت است که در این خصوص گزارش عملکرد مثبتی وجود دارد و باید مد نظر داشته باشیم که اقدامات انجام شده، تداوم خواهد داشت.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه در خصوص ساماندهی اتباع غیرمجاز نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است، ادامه داد: در حوزه فرهنگی، اعتبارات کم است، اما در قالب مسئولیت اجتماعی، بر کارخانجات و مراکز تولیدی سودآور تمرکزی ایجاد شده است و اعتبارات اجتماعی به صورت هدفمند با نگرش به موضوع مساجد و مراکز مؤثر مورد نیاز توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه برخی معتمدان مناطق ۱۰، ۱۴ و ۷ شهرداری به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 749854

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران