Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:56:15 GMT

روشی ساده و پرکاربرد برای تعمیر فن یخچال

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۳۷۲۱

روشی ساده و پرکاربرد برای تعمیر فن یخچال

خبرگزاری میزان- تعمیر فن یخچال از آن جهت مهم است که خرابی آن سرماسازی را متوقف می‌کند. به عبارت دیگر با خرابی فن یخچال، دستگاه نمی‌تواند عملیات سرماسازی را با کیفیت انجام دهد. تاریخ انتشار: 04:50 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۲۱۵

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: یخچال وسیله‌ای غیرقابل حذف از خانه و وسایل زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو حیاتی آشپزخانه در تابستان نقش فعال‌تری خواهد داشت. در گرم‌ترین فصل سال که مدام به یخ، آب سرد و نوشیدنی‌های خنک نیاز پیدا می‌کنیم اگر یخچال دیگر سرما نداشته باشد و خنک نکند، عملا لنگ می‌مانیم. اما نگران نباشید، خودتان می‌توانید دست به کار شوید و این مشکل را حل کنید.

مواد مورد نیاز:

یک فن سالم (مناسب با مدل یخچال)

یک پیچ گوشتی

مراحل تعمیر:

ابتدا مطمئن شوید که مشکل از پیریز و کنتور برق نیست سپس یخچال را خاموش کنید و از برق بکشید و در قسمت بالایی یخچال، کاور را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید. (بسته به مدل و مارک یخچال، ممکن است فن یخچال در پشت باشد)پس از آن فن را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید و فن قبلی را با فن مشابه و سالم تعویض کرده و آن را در جای اولیه قرار دهید و در آخر برای جدا کرده فن سیم‌ها را از جای خود در بیاورید و آن‌ها را نچینید و از سوکت جدا کنید، برای نصب نیز از همان محل سوکت‌ها، سیم‌ها را به فن جدید وصل کنید و فن را در جای خود پیچ کنید و کاور را ببندید.

بیشتر بخوانید: نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی با راز و رمز‌های خاص

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یخچال ترفندها فن یخچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی