Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از ۲۰ مرداد ماه مرحله سوم غربالگری کرونا در سطح شهر و روستاهای شهرستان همدان شروع شده است. - اخبار استانها -

دکتر محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: پس از انجام کامل دو مرحله از غربالگری کرونا در همدان، اینک نوبت به مرحله سوم رسیده و همکاران ما در مراکز بهداشت غربالگری تلفنی و حضوری را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 13 درصد از جمعیت شهرستان همدان از نظر ابتلا به کرونا مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: گروه‌های پر خطر در اولویت این غربالگری هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان افزود: زنان باردار، کودکان، سالمندان، بیماران زمینه‌ای و مبتلا به دیابت و غیره از گروه های پرخطری هستند که در صورت نیاز علاوه بر غربالگری تلفنی، غربالگری و معاینه حضوری نیز برایشان انجام می‌شود.

خیراندیش با بیان اینکه تست کرونا فقط با تشخیص پزشک و برای بیماران دارای علائم انجام می‌شود، تصریح کرد: افراد از مراجعه برای انجام تست دلبخواهی کرونا در مراکز بهداشتی خودداری کنند.

سومین مرحله طرح غربالگری کرونا در خراسان رضوی آغاز شدسومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خوردسومین مرحله غربالگری کرونا در کاشان اجرایی می‌شود

وی با تاکید بر اینکه تست کرونا برای همه افراد و حتی بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا توصیه نمی‌شود، اظهار داشت: نتیجه برخی بیماران مبتلا به کرونا منفی کاذب اعلام می‌شود و همین امر سبب اطمینان خاطر آن‌ها شده و ممکن است بدون رعایت قرنطینه خانگی و توصیه‌های بهداشتی در اماکن عمومی و حتی جمع‌های خانوادگی حضور یافته و سبب آلودگی افراد سالم شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه افراد می‌توانند به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را در سامانه خود اظهاری سلامت ثبت کنند، گفت: بیماران دارای علامت و مشکوک به کرونا نیز از طریق همکاران ما مورد پیگیری قرار می‌گیرند. 

انتهای پیام/743/ی

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... ۲۰ مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا مجهز شد اجرای طرح غربالگری کرونا برای بیش از ۱۴ هزار جانباز عشایر همدان غربالگری کرونا شدند/ مشارکت ۱۱ تیم بهداشتی در این برنامه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰ مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا مجهز شد اجرای طرح غربالگری کرونا برای بیش از ۱۴ هزار جانباز عشایر همدان غربالگری کرونا شدند/ مشارکت ۱۱ تیم بهداشتی در این برنامه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ تارتار: این آخرین بازی من به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان بود/ مسئولان استان به فکر این تیم باشند ۴ الهامی: بسیاری از اوقات تنها بودیم و فقط زنوزی کنارمان بود/ هواداران اسیر حاشیه عده‌ای خاص نشوند ۵ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد ۶ مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس راه‌اندازی شد ۷ نامه مدیران فولاد به مقامات هیئت فوتبال استان کرمان؛ تیمداری تعطیل ۸ ۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر مردم به گیلان سفر نکنند/ اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت-قزوین و آستارا-اردبیل فارس| زمین لرزه ۴.۵ ریشتری خنج خسارتی در پی نداشت ممنوعیت تردد در جاده‌های هراز و کندوان از پایتخت به سمت مازندران همزمان باذ روزهای تاسوعا و عاشورا مهمترین اخبار تسنیم جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب الله اعلام حالت فوق العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غربالگری کرونا شهرستان همدان مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد

ایوب کرد تمینی بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم‌پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.
 
وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم‌پاشی توسط سه تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و‌ درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا‌ بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید