Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@02:22:00 GMT

آغاز پذیره نویسی دارا دوم از امروز

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۵۵۱

پذیره نویسی دارا دوم از امروز آغاز و تا چهارشنبه، ۱۹ شهریور ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: شهروندان برای خرید واحد‌های صندوق سرمایه گذاری دارا دوم نیاز به کد ملی دارند و افرادی که کد معاملاتی داشته باشند نیز بوسیله کارگزاری‌ها می‌توانند اقدام به خرید واحد‌های صندوق پالایشی یکم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالح با بیان اینکه پذیره‌ نویسی صندوق پالایشی یکم که شامل باقی‌مانده سهام دولت در پالایشگاه‌های تهران، بندرعباس، اصفهان و تبریز است، ازامروز (پنجم شهریور) با تخفیف ۲۰ درصدی آغاز می شود.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی افزود: کلیه هموطنان از امروز بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند واحد‌های این صندوق را بوسیله درگاه بانکی به شکل غیرحضوری و کارگزاری‌ها به شیوه حضوری خرید کنند.

صالح  گفت: مدت زمان پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق پالایشی یکم که با نماد پالایش انجام می‌شود، از امروز به مدت دو هفته(تا پایان ۱۹ شهریور) پیش بینی شده  است.
وی گفت: سقف خرید این واحد‌ها پنج میلیون تومان و افرادی که از قبل واحد‌های دارا یکم را به میزان دو میلیون تومان خرید کرده‌اند، برای این واحد‌ها می‌توانند تا سقف سه میلیون تومان خرید انجام دهند.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این که برای این واحد‌ها تحفیف ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده، افزود: مبنای قیمت سهام موجود در این صندوق قیمت پایانی سهام این چهار پالایشگاه در پایان معاملات امروز با درنظر گرفتن تخفیف ۲۰ درصدی است.

پیش از این وزیر امور اقتصادی و دارایی وعده داده بود پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق پالایش یکم از نخستین چهارشنبه شهریور انجام خواهد شد. برچسب ها: پذیره نویسی ، دارا دوم ، دارا اول ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پذیره نویسی دارا دوم دارا اول بورس واحد های صندوق پذیره نویسی دارا دوم واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور

عطاالله هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط مساعد بارش در اردیبهشت انتظار می‌رود که حداقل میزان خرید تضمینی گندم ۱۲ میلیون تن باشد.

به گفته او، برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که براین اساس نیازی به واردات گندم حتی برای صنف و صنعت هم نخواهیم داشت.

هاشمی ادامه داد: تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران و اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم در قالب جایزه تحویل راهکار تحقق خودکفایی گندم و بی نیازی از واردات محسوب می‌شود، در غیر این صورت به سبب ورود دلالان و واسطه‌ها در امر خرید، گندم تولیدی به سمت جایگزینی خوراک دام و طیور یا قاچاق به آن سوی مرز‌ها هدر می‌رود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه پیگیری جایزه تحویل گندمکاران به جایی نرسیده است، افزود: علی رغم پیگیری‌های مکرر برای اصلاح نرخ، هنوز به جایی نرسیده ایم که به نظر می‌رسد عده‌ای برای بحث خودکفایی کارشکنی می‌کنند.

به گفته او، بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت گندم در بازار‌های جهانی و کشور‌های اطراف با احتساب دلار آزاد ۲۰ درصد بالاتر از تولید داخل است که متاسفانه واردکنندگان با کارشکنی در امر تولید بدنبال واردات هستند، درحالیکه کیفیت گندم خارجی و داخلی با یکدیگر قابل قیاس نیست چراکه آنها گندم‌های درجه یک را به ما نمی‌فروشند و گندم‌های درجه ۲ و ۳ بالاتر از قیمت تولید داخل به ما می‌دهند.

هاشمی گفت: بنابر سیاست برنامه هفتم مبنی بر خودکفایی گندم به عنوان مهم‌ترین محصول استراتژیک انتظار می‌رود که طبق قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل مطالبات گندمکاران واریز شود و هرچه سریع ترجایزه تحویل به منظور ایجاد ترغیب کشاورزان اعلام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس