Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

21 ماه حبس تعلیقی برای مدافع منچستریونایتد

درگیری شدید با پلیس، مقاومت کردن در برابر دستگیری و همچنین تلاش برای دادن رشوه به ماموران پلیس باعث شد تا گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان مجرم شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری مگوایر در میکونوس یونان به جرم درگیری با چند توریست و در ادامه پلیس یونان بازداشت شده بود، امروز مجرم شناخته شد. او به ۲۱ ماه و ۱۰ روز حبس محکوم شد که البته این مجازات تعلیقی است و در صورت تکرار تخلف اجرایی می‌شود.

مسی درخواست جدایی از بارسا را داد

شبکه TyC آرژانتین مدعی شد، لیونل مسی درخواست جدایی از بارسلونا را برای این باشگاه ارسال کرده است.

پس از ملاقات با رونالد کومان، مسی گفته بود که این مربی روی او حساب نکند و حالا هم آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام است. مسی همچنین گفته در تمرینات و اردوهای پیش‌فصل بارسلونا هم حاضر نخواهد شد و احتمال می‌رود پس از ۲۰ سال او نوکمپ را ترک کند.

کاپیتان بارسلونا طبق توافق در قرارداد قبلی در پایان هر فصل می‌تواند درخواست جدایی بدهد و این مرتبه هم از حقی که دارد استفاده کرده است.

اینتر با کونته ادامه می دهد

باشگاه اینترمیلان با انتشار بیانیه‌ای رسماً از ادامه همکاری با آنتونیو کونته در فصل آینده خبر داد.

کونته که با اینتر در اولین فصل حضور خود دو نایب قهرمانی در سری‌آ ایتالیا و لیگ اروپا بدست آورد پس از جلسه امروز جواز ماندگار شدن را به‌دست آورد.

لیورپول از شکست فرار کرد

شاگردان یورگن کلوپ که خود را برای بازی سوپرجام انگلسی برابر آرسنال آماده می کنند، امروز در بازی پیش فصل برابر سالزبورگ به میدان رفته و با درخشش بورستر شکست را به تساوی تبدیل کردند.

بر خلاف انتظار سالزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 این داکا بود که موفق شد گل اول را وارد دروازه آلیسون کند. این روند ادامه یافت و باز هم این داکا بود که در دقیقه 14 دروازه لیورپول را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد. در ادامه نیمه نخست تلاش لیورپول برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و سالزبورگ با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

اما مرسی سایدی ها در نیمه دوم در صدد حبران برآمدند و بالاخره در دقیقه 71 به گل رسیدند. ارسال زمینی میلنر از سمت چپ با ضربه دقیق بورستر به طاق دروازه همراه شد و اختلاف به حداقل رسید. اما این بازیکن جوان باز هم درخشان ظاهر شده و در دقیقه 82 بورستر روی اشتباته عجیب مدافع و دروازه بان حریف و با ضربه ای از پشت محوطه گل تساوی لیورپول را نیز به ثمر رساند. در ادامه تلاش لیورپول برای زدن گل سوم نتیجه نداد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

جوانان رئال مادرید قهرمان چمپیونز لیگ شد

رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید به اولین افتخار دوران مربیگری خود دست یافت. تیم زیر 19 ساله های رئال تحت هدایت رائول که در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی توانسته بود یوونتوس و سالزبورگ را در نیون سوئیس شکست دهد، در بازی نهایی هم موفق شد 3-2 از سد بنفیکا عبور کرده و برای نخستین بار قهرمان اروپا شود.

رئال ابتدا با دو گل پیش افتاد و سپس یک گل دریافت کرد اما در ادامه گل سوم را زد و با وجود دریافت یک گل، توانست مقاومت کرده و برتری 3-2 را حفظ کند. گلر رئال در این بازی یک پنالتی را هم مهار کرد.

رائول گونزالس تابستان گذشته سرمربی تیم دوم رئال شد ولی پس از نیمه تمام ماندن دسته سوم اسپانیا او به تیم جوانان رئال بازگشت تا هدایت این تیم در لیگ قهرمانان زیر 19 ساله های اروپا را برعهده بگیرد.

رئال در رده بزرگسالان 13 قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد. رائول خود با رئال سه لیگ قهرمانان را فتح کرده است که آخرین بارش سال 2002 بود.

واکنش پویول به اخبار جدایی مسی از بارسا

بعد از دیدار برابر بایرن مونیخ شایعاتی درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا به گوش رسید اما شاید کمتر کسی در آن زمان این موضوع را جدی می گرفت. در کمال تعجب اما این اتفاق حالا به واقعیت نزدیک شده و فوق ستاره آرژانتینی در آستانه جدایی از بلوگرانا قرار گرفته است؛ موضوعی که طی ساعات آینده به تایید رسانه های مختلف دنیا نیز رسیده است.

حالا در جدیدترین اظهارنظر کاپیتان سابق بارسلونا و اسطوره این باشگاه به خبر جدایی مسی واکنش نشان داده است. کارلس پویول در توییتر خود در این باره نوشت: "همه احترام و تحسین ما برای لئو. دوست من ما از تو حمایت خواهیم کرد."

نقش جالب یوپ هاینکس در سه گانه بایرن

نشریه بیلد فاش کرد یوپ هاینکس بعد از اخراج نیکو کوواچ به مدیران بایرن پیشنهاد داده هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند و در واقع او در این موفقیت نقش داشته است. جالب اینجاست اولین بازی این سرمربی دیدار دشوار و حساس مقابل دورتموند مدعی بوده که همان مقطع یوپ هاینکس با هانسی فلیک که اتفاقا پراسترس و عصبی هم بوده تماس می گیرد و به او اعلام می کند که خیالش راحت باشد، زیرا بایرن در این دیدار با 3 یا 4 گل به برتری دست می یابد.

این تماس باعث آرامش هانسی فلیک می شود و جالب اینجاست پیش بینی هاینکس به طور کامل محقق می شود. بایرن مونیخ در بازی مبابل دورتموند با نتیجه 0-4 به برتری دست یافت و این سرآغاز فصل تاریخی هانسی فلیک و در نهایت این سه گانه ارزشمند بود. هاینکس در همان مقطع نیز در مصاحبه ای به تمجید از فلیک پرداخته و او را بهترین گزینه برای هدایت بایرن تلقی کرد.

تماس لیونل مسی با پپ گواردیولا

بعد از انتشار اخبار جدایی لیونل مسی از تیم های بزرگی به عنوان مقصد بعدی او یاد شده و ممکن است تیم بعدی او از لیگ برتر انگلیس باشد. رادیو کاتالونیا عنوان کرد لیونل مسی یک ماه قبل در مورد انتقال به منچسترسیتی با پپ گواردیولا صحبت کرده است و سیتی حاضر به پرداخت 300 میلیون یورو برای خرید مسی خواهد بود.

همچنین tv3 ساعتی قبل فاش کرد مسی و گواردیولا در روزهای اخیر با هم در تماس بوده اند و حالا ممکن است این همکاری درخشان بعد از نزدیک به یک دهه و در استادیوم اتحاد در انگلیس شکل گیرد. اوج شکوفایی دوران ورزشی لیونل مسی در بارسلونا و زیر نظر پپ گواردیولا رقم خورد و آنها طی چهار سال دو بار فاتح لیگ قهرمانان شدند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا بسته خبری فوتبال جهان منچستریونایتد بارسلونا اینتر لیورپول آرسنال سالزبورگ رئال مادرید بایرن مونیخ منچسترسیتی هری مگوایر لیونل مسی آنتونیو کونته کارلوس پویول

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال جهان فوتبال اروپا منچستریونایتد بارسلونا اینتر لیورپول آرسنال سالزبورگ رئال مادرید بایرن مونیخ منچسترسیتی هری مگوایر لیونل مسی آنتونیو کونته کارلوس پویول درخواست جدایی یوپ هاینکس هانسی فلیک لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند