Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا پس از ورودش به بحرین به عنوان سومین ایستگاه سفرش به خاورمیانه، تأکید کرد منطقه بیش از هر زمان دیگری به وحدت کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا بعد از سفر به سودان سه شنبه شب وارد بحرین شد.

وی در توییتی پس از ورودش به منامه نوشت: منطقه بیش از هر زمان دیگری به وحدت کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) "برای مقابله با ایران" و ایجاد صلح و شکوفایی دائم نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توافق عادی‌سازی روابط میان اسرائیل و امارات نشان داد صلح قابل تحقق است. لازم است از این فرصت پیش آمده استفاده کرد.

پامپئو سه‌شنبه در تماسی با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی درباره عادی‌سازی روابط با اسرائیل که به گفته او به نفع صلح و ثبات در منطقه است، صحبت کرد.

پامپئو اخیرا به اراضی اشغالی و سودان سفر کرده و قرار است بعد از پایان سفرش به بحرین به امارات برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک پامپئو بحرين عادی سازی روابط اسرائیل امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه