Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ظرفیت نهادهای انقلابی سپاه و بسیج در استان فارس همواره آماده به کارگیری در راستای خدمت به مردم است و این را وظیفه خود می‌دانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار یداله بوعلی در دیدار با نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم اظهار داشت: تمام دستگاه‌های فرهنگی و دست اندرکاران هیئات مذهبی فارس سعی کنند حقیقت فرهنگ عاشورا در قالب برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله اشتغالزایی و حفظ امنیت شغلی کارگران بومی استان همواره مورد توجه نمایندگان قرار داشته باشد، گفت: بدون شک یکی از ارکان توسعه و پیشرفت فارس موضوع مهم اشتغالزایی برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری است بنابراین انتظار می‌رود نمایندگان مجلس برای تحقق این مهم به صورت مستمر از مسئولان اجرایی استان مطالبه داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر با تشریح ظرفیت‌های فارس در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، فرهنگ، گردشگری و غیره گفت: این استان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بی‌شمار و بالقوه‌ای است که هنوز ناشناخته باقی مانده‌اند و اگر محرومیت‌زدایی از فارس به عنوان یک سرفصل اصلی توسط نمایندگان پیگیری شود بدون شک شاهد رشد و بالندگی این استعدادها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در استان فارس نیاز به جریان‌سازی و ایجاد رویکرد همه جانبه و هماهنگ مسئولان و نمایندگان در راستای ایجاد و توسعه صنایع بزرگ و کلیدی داریم.

ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزاییمدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی: جهش تولید و اشتغالزایی با حفظ محیط زیست در دستور کار استاشتغالزایی برای 1608 نفر با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی در گیلان؛ واحدهای نیمه‌تمام تکمیل می‌شود

سردار بوعلی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان فارس، گفت: نام این خطه به عنوانِ مهم «سومین حرم اهل بیت (ع)» در ایران اسلامی مزین شده و برای بروز هر چه بهتر و بیشتر این عنوان مهم در سطح ملی و جهان اسلام می‌بایست تمام اقدامات در استان فارس ذیل این عنوان مهم برنامه‌ریزی و اجرا شوند.

وی با بیان اینکه اقشار تخصصی بسیج و نخبگان بسیجی به عنوان مشاوران علمی موضوعات مهم استان را جهت طرح در مجلس به نمایندگان فارس ارائه می‌کنند، گفت: از ظرفیت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرایی شدن پروژه‌های مورد نیاز استان استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ظرفیت نهادهای انقلابی سپاه و بسیج در استان فارس همواره آماده به کارگیری در راستای خدمت به مردم است و این را وظیفه خود می‌دانیم.

ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان فارس نیز در این دیدار از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای تعامل و همکاری با سپاه و بسیج در راستای خدمت به مردم خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی تاکید کرد.

انتهای پیام/424

R7533/P/S6,61/CT12 بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی: جهش تولید و اشتغالزایی با حفظ محیط زیست در دستور کار است اشتغالزایی برای ۱۶۰۸ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی در گیلان؛ واحدهای نیمه‌تمام تکمیل می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساماندهی نیروی انسانی و اشتغال فصلی در دامغان؛ طلای سبز فرصتی کم نظیر برای اشتغالزایی مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی: جهش تولید و اشتغالزایی با حفظ محیط زیست در دستور کار است اشتغالزایی برای ۱۶۰۸ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی در گیلان؛ واحدهای نیمه‌تمام تکمیل می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۴ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۵ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۶ ۱۰۴۱ تن کالا از آذربایجان‌ غربی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شد ۷ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود ۸ پای دلالان به بازار آلوچه قرمز مراغه باز شد؛ چانه‌زنی برای کاهش قیمت‌ها و نارضایتی کشاورزان مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی / ۶ شهرستان در وضعیت زرد مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان فارس فرمانده سپاه خدمت به مردم سپاه و بسیج محیط زیست سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این نهاد آماده همکاری و تعامل بیشتر با مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهارکرد: نیروهای پاکبان شهرداری ظرفیت بسیار خوبی برای حفظ اموال شهرداری و مردم هستند و درخواست پلیس از مدیریت شهری این است که در صورت امکان از این ظرفیت به شکل صحیح بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده همکاری و تعامل بیشتر با مدیریت شهری است، افزود: به‌عنوان یک شهروند و سرباز که در راستای تامین نظم و امنیت مشغول به فعالیت است از تمامی تلاش‌های مدیریت شهری قدردانی می‌کنم و روز شوراها را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با گرامیداشت روز خلیج‌فارس گفت: اگر امروز از خلیج فارس نام برده می‌شود، بدون شک خون‌هایی ریخته شده و جان‌هایی ایثار شده تا این نام ماندگار شود.

رفیعی‌کیا با بیان اینکه هیچ چیز بهتر از خدمت به خلق نیست آن هم مردمی که شایسته خدمت‌رسانی هستند، تاکید کرد: مردم شریف کلانشهر اراک همواره جلوتر از مسئولان فعالیت کرده‌اند و حق خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند.

وی ادامه داد: هیچ سازمان و نهادی بیشتر از پلیس از سوی حاکمیت در تماس مستقیم با مردم نیست و از نظر زمان سطح و گستره جغرافیایی همچنین سطح و عمق موضوعات بیشترین تعاملات و تماس با مردم توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا که چکیده و جوهره‌ای از مردم هستند، به علت مطالبه‌گری و اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهد، بیشترین سطح تماس را با حاکمیت دارد.

سردار رفیعی کیا با بیان اینکه این دو نهاد مقدس و دو عنصر مفید برای میهن و مردم اقدامات بزرگی را برای مردم انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی به آسیب‌های اجتماعی کلانشهر اراک نگاه می‌کنیم، نام کلان شهر و صنعتی بودن در کنار اقتصادی بودن باید کیفیت زندگی بهتری را الزاماً در اذهان عمومی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در موضوع خدمات‌رسانی و هوشمندسازی شورای شهر و شهرداری دست به دست هم دادند و یک انقلاب در ۱۴۰۲ در کلانشهر اراک به وقوع پیوست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در کلانشهر اراک از دیدگاه پلیس انتظارات نیروی انتظامی از مدیریت شهری علی رغم آنکه می‌دانیم در موضوع کمپ ماده ۱۶ و اردوگاه ماده ۴۲ متولی چه نهادی است و بهزیستی چه نقشی بر عهده دارد اما عموم مردم و مدیریت شهری باید با تعامل چهره شهر را تغییر و شرایط را بهتر کنیم.

رفیعی‌کیا افزود: در برخی از نقاط شاهد حضور معتادین متجاهر و خرده فروش‌های مواد مخدر هستیم و این مسائل در شورای تامین مطرح می‌شود و کارهای مربوط به انتظامی و امنیتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهر یک مسئول پر مسئولیت به نام شهردار دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار بهزیستی باید شهرداری را یاری کنند تا انتظارات مردم در این راستا که از نظر بصری نامبارک هستند، بهبود یافته و جمع‌آوری شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهارکرد: استفاده کردن از نگهبان محله یک امر پذیرفته شده در برنامه سوم، چهارم و پنجم توسعه کشور بوده است و برای برقراری نظم و امنیت، می‌توان با گماردن نگهبان از دره نورالشهدای گردو در کنار آن نیروی پلیس استفاده کرد.

کد خبر 749199

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس