Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:23:25 GMT

سنای پاکستان مصوبات پارلمان در مورد FATF را رد کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۲۸۶

سنای پاکستان مصوبات پارلمان در مورد FATF را رد کرد

مجلس سنای پاکستان ۲ مورد از مصوبات پارلمان را که به خواست FATF و دولت اسلام آباد انجام شده بود، رد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی؛ «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در واکنش به رای منفی نمایندگان سنا به مصوبات پارلمان این کشور در مورد مبارزه با فساد مالی و پولشویی گفت: احزاب اپوزیسیون نمی خواهند ما از لیست خاکستری و نظارت ویژه FATF خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: احزاب اپوزیسیون امروز با رای منفی که به مصوبات پارلمان دادند اثبات کردند که به پیشرفت کشور علاقه‌ای ندارند و همه چیز را به بازی سیاسی ارتباط می دهند.

عمران خان گفت: دلیل اصلی رد مصوبات پارلمان این است که سران اپوزیسیون خود به فساد مالی دست زده‌اند و می خواهند از طریق اجرایی نشدن مصوبات مذکور خود را نجات دهند.

نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: احزاب اپوزیسیون ابتدا در مسیر مبارزه با کرونا با دولت مخالفت می کردند و اینک مانع خروج نام پاکستان از لیست خاکستری FATF می شوند.

رهبر حزب تحریک انصاف گفت: احزاب اپوزیسیون بارها ما را تهدید کرده و گفته اند اگر ما را از پیگرد قضایی معاف نکنید علیه دولت اقدام می کنیم و حکومت را ساقط می کنیم.

عمران خان افزود: پرویز مشرف کسی بود که میزان بدهی های خارجی پاکستان را 4 برابر بیشتر کرد و به بسیاری از سیاستمداران معافیت قضایی داد. این اقدام او باعث نابودی پاکستان شد و ما دیگر چنین اشتباهی را تکرار نخواهیم کرد.

گفتنی است مصوبات پارلمان پاکستان باید در سنای این کشور مورد تائید قرار بگیرد ولی از آنجا که تعداد نمایندگان احزاب اپوزیسیون در سنا بیشتر است مصوبات اخیر در مورد خواسته های گروه ویژه اقدام مالی به مشکل برخورده است.

تصویب یک خواسته دیگر FATF توسط پارلمان پاکستانعمران خان: احزاب اپوزیسیون در قبال تصویب خواسته‌های FATF لغو پیگرد قضایی می‌خواهند

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف عمران خان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... پاکستان: خبر تلاش ما برای به‌رسمیت‌شناختن اسرائیل کذب محض است تصویب یک خواسته دیگر FATF توسط پارلمان پاکستان عمران خان خواهان راه اندازی دفاتر منطقه‌ای شرکت‌های بزرگ چینی در خاک پاکستان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاکستان: خبر تلاش ما برای به‌رسمیت‌شناختن اسرائیل کذب محض است تصویب یک خواسته دیگر FATF توسط پارلمان پاکستان عمران خان خواهان راه اندازی دفاتر منطقه‌ای شرکت‌های بزرگ چینی در خاک پاکستان شد واژه های کاربردی مرتبط اف ای تی اف عمران خان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب‌الله ۲ گزارش| زندگی اجتماعی عادی چینی‌ها در عصر کووید-۱۹؛ آیا پکن به واکسن کرونا دست یافته؟ ۳ فرانسه: نباید اقدامات بیشتری در رابطه با درخواست آمریکا علیه ایران در شورای امنیت انجام شود ۴ واکنش پیونگ یانگ به خبرهای منتشر شده درباره به کُما رفتن کیم جونگ اون ۵ اعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا ۶ رئیس دوره‌ای شورای امنیت: در جایگاهی نیستم که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا علیه ایران انجام دهم ۷ ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد ۸ رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان: مقاومت ابهت اسرائیل را درهم شکست مهمترین اخبار بین الملل نقشه راه جدید صهیونیست‌ها در پیشبرد جنگ روانی علیه حزب‌الله نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های نامتعارف در حملات دیشب به لبنان نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا از تلاش غیرقانونی علیه ایران دست بردارد مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان پارلمان پاکستان احزاب اپوزیسیون مصوبات پارلمان شورای امنیت عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد