Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروش کجبافی رئیس هیئت هندبال خوزستان با اشاره به وضعیت نامعلوم نمایندگان استان برای حضور در لیگ برتر کشور، گفت: به علت نداشتن منابع مالی در بخش آقایان و بانوان، تا این لحظه موفق به ثبت قرارداد با کادر‌های فنی و بازیکنان نشده ایم و حتی بازیکنان ملی پوش و با استعداد  نیز یکی پس از دیگری به تیم‌های متمول استان‌های دیگر کوچ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتری استان، افزود: با تلاش‌های فراوان مجموعه هیئت هندبال خوزستان و بهبهان و همچنین حمایت‌های مدیرکل ورزش استان و مجموعه این اداره کل پس از چند سال موفق به کسب ۲ سهمیه لیگ برتری به صورت همزمان در بخش آقایان و بانوان شدند.

کجبافی در این مدت با حمایت نماینده شهرستان در مجلس و مدیرکل ورزش موفق به تامین هزینه‌های ورودی هر ۲ تیم در لیگ برتر شدیم، بیان داشت: علیرغم حضور‌های مکرر و رئیس هیئت هندبال در جلسات مختلف تهران تا جلسات درون استانی و قول‌هایی که مسئولان ارشد استان جهت رسیدگی از هندبال خوزستان دادند، تا این لحظه هیچ منبع مالی و سرمایه گذار را نتوانسته ایم برای پشتیبانی از جوانان و سرمایه‌های این استان جذب کنیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال بانوان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند