Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:20:22 GMT

منطقه ویژه اقتصادی پیام قطب دیتا سنتر مرکز کشور شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۰۱۲

منطقه ویژه اقتصادی پیام قطب دیتا سنتر مرکز کشور شد

نادر ثناگو مطلق روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در نشستی  که به منظور ساماندهی و حمایت از بخش  صنایع فناوری اطلاعات کشور با هماهنگی سازمان فناوری و شرکت ارتباطات زیر ساخت برگزار شد تبدیل پیام  به عنوان قطب دیتا سنتر در حوزه مرکزی کشور قطعیت پیدا کرد.
وی اضافه کرد: پشتیبانی به سرویس دهنده های داخلی و بین المللی، بورس ترافیک( خرید و فروش ترافیک بین سرویس دهنده ها) و خدمات اینترنت داخلی و بین المللی از جمله کارکردهای قطب دیتا سنتر در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثناگو مطلق گفت: با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی پیام به قطب دیتا سنتر در حوزه مرکزی کشوردر واقع پیام به هدف راه اندازی شهرک آی.سی.تی در منطقه نزدیک تر می شود.
وی با اشاره توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار هرچه بیشتر صنایع در بخش آی تی و آی سی تی در پیام گفت :  این منطقه آمادگی دارد تا تمام امکانات و زیر ساخت های موجود را برای اکوسیستم اقتصاد دیجیتال فراهم نماید، با توجه به پیش بینی که در طرح جامع صورت گرفته مقدمات ایجاد شهر آی . سی . تی صورت پذیرفته است.
ثناگو مطلق ادامه داد: از مهم ترین مزیت های شهر آی. سی . تی پیام حضور و دسترسی تمامی شرکت های این حوزه در یک اکوسیستم مشترک و بهره مندی از زیر ساخت ها و امکانات می باشد.
وی تمرکز برنامه ریزی منطقه ویژه اقتصادی  پیام را برای سرمایه گذاری صنایع آی.تی و آی.سی.تی دانست و افزود: خوشه صنایع دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی پیام شکل گرفته  و این منطقه، در بخش هایی مانند فضای ابری و قطعات کامپیوتری، به مرجع اصلی کشور تبدیل شده است.

برچسب‌ها منطقه ویژه اقتصادی پیام شرکت مخابرات ایران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی پیام شرکت مخابرات ایران استان البرز منطقه ویژه اقتصادی پیام شرکت مخابرات ایران استان البرز منطقه ویژه اقتصادی پیام قطب دیتا سنتر زیر ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار