Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدنژاد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد ماکو، در راستای اجرای طرح «پویش ایران همدلی»، بسته‌های معیشتی و سبد کالا دریافت کردند.

«محمد محمدنژاد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت  کمیته امداد ماکو، در راستای اجرای طرح «پویش ایران همدلی»، بسته‌های معیشتی و سبد کالا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد ماکو  ادامه داد: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در ماک. بیش از 520 میلیون تومان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: بسته‌های معیشتی توزیع شده در این شهرستان شامل برنج، روغن، مرغ و جیره خشک غذایی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۷۴ خانوار برابر با پنج هزار و ۷۰۸ نفر در ماکو تحت حمایت کمیته امداد بوده  که این تعداد مددجو 9 درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

محمدنژاد عنوان کرد: کمیته امداد ماکو در قالب رزمایش "ایران همدل" و با رایزنی و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی و مشارکت‌های مردمی، اهتمام ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات ضروری نیازمندان دارد.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبدکالا ارومیه کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی کمیته امداد ماکو بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد