Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:40:45 GMT

۲۰ مشاور تخصصی مشکلات واحدهای تولیدی قزوین را رصد می‌کنند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۲۳۴

۲۰ مشاور تخصصی مشکلات واحدهای تولیدی قزوین را رصد می‌کنند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نایب رئیس کانون زنان بازرگان ایران گفت: ۲۰ مشاور تخصصی کلینیک کسب‌وکار بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی، از هفته آینده بررسی مشکلات واحدهای صنعتی قزوین را آغاز می‌کنند. - اخبار استانها -

فاطمه غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا بیان اینکه فرآیند ارزیابی و رتبه‌بندی مشاوران تخصصی کلینیک کسب‌وکار در استان انجام شده است، اظهار داشت: 20 مشاور در حوزه‌ّ‌ّ‌های تخصصی مانند را شناسایی کردیم که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، از هفته آینده وارد واحدهای صنعتی استان می‌شوند تا این واحدها را عارضه‌یابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مشاوران مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌هایی مانند بخش‌های فناوری، حقوقی، مدیریت توسعه منابع انسانی و منابع مالی را شناسایی کرده و گزارش‌های خود از معضلات واحدهای تولیدی را به کلینیک کسب‌وکار می‌فرستند.

تشکیل بانک اطلاعاتی مشکلات تولید

مدیر کلینک کسب‌وکار استان قزوین همچنین از تهیه بانک اطلاعاتی مشکلات تولید و صنعت در استان قزوین خبر داد و گفت:‌ بعد از جمع‌بندی گزارش‌های مشاوران تخصصی و پالایش آنها بانک اطلاعاتی مشکلات و عارضه‌های تولید را ایجاد می‌کنیم و بر اساس آن نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی استان را در رسته‌های مختلف اولویت‌بندی می‌کنیم.

غفوری افزود: در این بانک اطلاعاتی مشکلات واحدهای تولیدی را جزء به جزء طبقه‌بندی و رسته‌بندی کرده و برای هدفمند کردن تسهیلات و وام‌های بانکی حمایت از تولید این اطلاعات را در اختیار مسئولان اقتصادی استان قرار می‌دهیم. همچنین متناسب با عارضه‌های تولید پروژه‌های بهبود را به مدیران صنعتی استان پیشنهاد می‌دهیم.

رتبه قزوین در فضای کسب‌وکار 9 پله نزول کردقزوین رتبه سوم‌‌کشور در وضعیت محیط کسب‌‌وکار را داردمجوز 27 کسب‌وکار از طریق پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان قزوین صادر می‌شود

وی ادامه داد: در واقع کلینیک کسب‌وکار با بررسی عارضه‌های یک واحد صنعتی نیازهای آن را اولویت‌بندی می‌کند و به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌گوید که در شرایط فعلی باید چه نوع حمایتی از واحدهای تولیدی انجام شود.

غفوری با بیان اینکه در پرونده‌های مختلف ستاد رفع موانع تولید استان قزوین بیشتر مشکلات مالی و نیاز به تسهیلات دیده می‌شود، یادآور شد: اما کلینیک کسب‌وکار با کار کارشناسی خود امکان پرداخت و هزینه‌کرد هدفمند تسهیلات در حوزه جهش تولید را میسر می‌کند تا اگر قرار است تسهیلات حمایتی به تولیدکنندگان داده شود، این تسهیلات در بهترین نقطه ممکن هزینه شوند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی بیشتر بخوانید... رتبه قزوین در فضای کسب‌وکار ۹ پله نزول کرد قزوین رتبه سوم‌‌کشور در وضعیت محیط کسب‌‌وکار را دارد مجوز ۲۷ کسب‌وکار از طریق پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان قزوین صادر می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رتبه قزوین در فضای کسب‌وکار ۹ پله نزول کرد قزوین رتبه سوم‌‌کشور در وضعیت محیط کسب‌‌وکار را دارد مجوز ۲۷ کسب‌وکار از طریق پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان قزوین صادر می‌شود واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۴ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۵ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۶ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۷ ۱۰۴۱ تن کالا از آذربایجان‌ غربی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شد ۸ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۸۰ درصد قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شد/ پروژه "شهرک خودرویی خلیج فارس" روی مخزن نفت قرار دارد تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه / میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد اولیانوف: واضح نیست که هیچ‌کس نمی‌خواهد آمریکا را به‌عنوان عضو برجام به‌رسمیت بشناسد؟ روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ مشکل ۶ کشتی ایران در چین حل شد/پیگیری پروسه حقوقی اعتراض ایران به آمریکا برای اولین بار در آیمو درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی بانک اطلاعاتی مشکلات کلینیک کسب وکار مشکلات واحدهای واحدهای تولیدی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار که پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود، رتبه دوم بخش نقاد «منتقدین» جشنواره بین‌المللی مونودرامای تونس را از آن خود کرد.

جشنواره مونودرامای تونس در این دوره با محوریت مقاومت و صلح در حالی برگزار شد که ۱۶ کشور دنیا در آن حضور داشتند و در نهایت نمایش «آلاء» رتبه دوم بخش نقاد «منتقدین» را کسب کرد.

این بخش از جشنواره برگزیده‌هایی مجزا در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی نداشت و لوح قدردانی و نشان ویژه خود را به بهترین آثار برای کامل‌ترین نمایش به لحاظ فنی، طراحی، بازیگری، متن، میزانسن و طراحی صحنه اهدا کرد.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان از صدا: فرهاد قائمیان، محمدرضا آزادفرد، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب، مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان و طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، نام‌ برد.

کد خبر 6097163 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی