Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیات دوومیدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دومی ورزشکار استان در رقابتهای دوومیدانی جایزه بزرگ کشور خبر داد.

امید محمدی گفت: صادق خادمی پرتاب گر هم استانی در ر قابت‌های قهرمانی جایزه بزرگ کشور که به میزبانی تهران در محل مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد ،در ماده پرتاب نیزه به مقام دوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رقابتها که در ۱۶ماده و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد ،تیم دوومیدانی استان فقط در ماده پرتاب نیزه این مسابقات حضور یافت و ورزشکاران این رشته توانستند در این ماده مقام های دوم ،پنجم و هشتم این ماده را کسب کنند.

رئیس هیات دو ومیدانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیر کل افزود:در این ماده صادق خادمی پرتاب گر هم استانی با پرتابی به طول ۶۹متر و ۴۲سانتیمتر بعد از علی فتحی گنجی از لرستان به مقام دوم دست یافت ،یونس یوسفوند از لرستان سوم شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، محمدی از کسب مقام پنجم توسط مصطفی نیکخواه ،مقام هفتم علی پیروج و هشتم سجاد افشون در این ماده خبر و تصریح کرد: با تمرینات بیشتر و حمایت های بیشتر مسئولین ورزشکاران استان در ماده همچون گذشته حرفهای برای گفتن خواهند داشت.

نتایج کامل ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد در ماده پرتاب نیزه جایزه بزرگ کشور در تهران

علی فتحی گنجی - لرستان - ۷۳.۱۲ متر

صادق خادمی - کهکیلویه و بویراحمد - ۶۹.۴۲ متر

یونس یوسفوند - البرز - ۶۸.۶۴ متر

علی رمضانی - اصفهان - ۶۸.۶۱ متر

مصطفی نیکخواه - کهکیلویه و بویراحمد - ۶۵.۵۱ متر

یعقوب آرخی - دانشگاه آزاد - ۶۱.۴۴ متر

علی پیروج - کهکیلویه و بویراحمد - ۵۸.۲۹ متر

سجاد افشون - کهکیلویه و بویراحمد - ۵۴.۴۰ متر

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد کهکیلویه و بویراحمد جایزه بزرگ مقام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند