Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: دریافت حقوق ماهیانه از طریق کمیته ملی پارالمپیک برای ما دلگرم‌کننده است. تاریخ انتشار: 10:51 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۱۵۳

صادق بیگدلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود اظهار داشت: در خانه با کش و وزنه تمرین می‌کنم و در سالن هم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم تا از آمادگی نسبی دور نشوم و با شروع اردوهای تمرینی در فرم خوبی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌پذیرم تمام دنیا با کرونا دست به گریبان هستند. با وقفه شش ماهه‌ای که در تمرینات تمام ملی‌پوشان ایجاد شده، هیچ بازیکنی دست به توپ نزده و در این وضعیت، کار واقعاً برای رسیدن به شرایط خوب سخت است.

وی افزود: یک سال تا شروع پارالمپیک فرصت داریم، البته در این زمان شاید تنها بین هفت تا هشت ماه بتوانیم مفید تمرین کنیم. شرایط سخت است اما باید نسبت به قبل تمرینات مضاعف انجام دهیم و فشار بیشتری بگذاریم تا هم به آمادگی برسیم و هم در مسابقات خوب نتیجه بگیریم. صرفا نباید ملاک ما حضور در رقابت‌ها باشد و باید از عنوان قهرمانی دوره گذشته خودمان در پارالمپیک دفاع کنیم. قبول دارم دفاع از عنوان قهرمانی سخت است اما باید آنقدر تلاش کنیم تا هر حریفی را شکست دهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به حمایت‌هایی که از سمت کمیته ملی المپیک صورت می‌گیرد، گفت: خوشبختانه از طریق کمیته ملی پارالمپیک حقوق ماهیانه به حساب ما واریز می‌شود و همین مسئله برای ما دلگرم‌کننده است. با زحمات رضایی و سایر مسئولان اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است. دریافت حقوق ماهیانه کمک می‌کند تا دغدغه فکری نداشته باشیم. همچنین در این بین نباید زحمات مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان را هم منکر شد که جویای احوال ما هستند.

بیگدلی پیرامون اینکه برای فصل آینده لیگ در کدام تیم حضور خواهد داشت، تصریح کرد: برنامه برگزاری لیگ امسال را نمی‌دانم به چه شکلی باشد اما احتمال می‌دهم از آبان استارت فصل جدید لیگ زده شود. به نظرم استارت زود هنگام اردوها می‌تواند عاملی تعیین‌کننده باشد که به آینده دلخوش باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: پس از شروع بیماری کرونا در این چند ماه اخیر پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای از سایر ورزشکاران دنیا دریافت کرده‌ایم که در برابر این بیماری بیشتر مقاوم باشیم. امیدوارم بار دیگر دوستان و سایر ورزشکاران را از نزدیک ببینم.

بیشتر بخوانید: مجمع جهانی پاراوالیبال برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پاراوالیبال حقوق ماهیانه دلگرم کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!

 رحمت‌اله بیگدلی به سخنان احمد خاتمی که گفته بود « به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما جلوی ناهنجاری ها خواهیم ایستاد»، واکنش نشان داد.

بیگدلی خطاب به امام جمعه مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 آقای خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید و کلید بهشت در دست شماست؟
نه کلید بهشت در دست شماست و نه شما در ادعای ایستادن در مقابل ناهنجاری صادقید، اگر صادقید؛

۱. در مقابل تخلف هزار میلیاردی کاظم صدیقی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۲. در مقابل فساد سه و نیم میلیارد دلاری چای دبش در دولت رئیسی بایستید و شفاف‌سازی کنید!

۳. در باره پرونده بابک زنجانی شفاف‌سازی کنید و بگویید: چه کسی به او مجوز فروش نفت داد، چه کسی او را پشتیبانی کرد و تکلیف دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار بدهی او چه شد؟!

۴. خواهان رسیدگی به پرونده باندی شوید که با لغو یک‌جانبه قرارداد کرسنت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خسارت زدند و باعث محکومیت دو میلیارد دلاری ایران در دادگاه لاهه شدند؟

۵. در مقابل تورم و گرانی که دمار از روزگار مردم درآورده است بایستید و عوامل آن را به مردم معرفی کنید!

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • هشدار به کارمندان؛ حقوق بگیران حق دریافت هدیه ندارند!
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی