Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:48:50 GMT

دانلود آهنگ های محسن یگانه در سایت رسانه جوان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۹۴۸

دانلود آهنگ های محسن یگانه در سایت رسانه جوان

یکی از محبوب‌ترین خوانندگان حال حاضر ایران در سبک پر طرفدار خود محسن یگانه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محسن یگانه که نزدیک به دو دهه هست فعالیت موسیقی خود را آغاز کرده هنوز یکه تاز و قوی موزیک های خود را یکی پس از دیگری به مارکت موسیقی ایران ارائه می دهد.

اگر اهل دانلود موزیک بوده و صدای محسن یگانه را شنیده باشید قطعا به کیفیت و برتری این هنرمند توانا پی خواهید برد و یا برده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر کسی و یا خواننده ای وجود دارد که بعد از این همه سال با وجود تنوع و سلیقه های خاص توانسته باشد هنوز محبوب دل‌های جوانان و طرفداران خود مانده باشد.

بی تردید شما هم با شنیدن اسم محسن یگانه و دانلود موزیک ناخوداگاه ترک های سکوت، آخه دل من، نشکن دلمو، دوست دارم، خیابونا و بهت قول میدم را که یاد آور خاطرات خود است در ذهن خود تداعی می کنید، پس تا دیر نشده برای خاطره بازی و دانلود تمامی آهنگ های محسن یگانه می توانید به سایت رسانه جوان مراجعه و همه آهنگ ها را با کیفیت اصلی دانلود کنید.

محسن یگانه در ابتدا با همکاری خوانندگان مطرحی همچون محسن چاوشی، زنده یاد حامد هاکان و فرزاد فرزین داشته که چندین موزیک هیت و پر بازدید با این هنرمندان نیز در شناسنامه کاری خود ثبت کرده است.

همچنین با توجه به سواد بالای موسیقی محسن یگانه و نوازندگی بی نظیر او در اکثر قطعات موسیقی خود گیتار نواخته و ریتم های خاطره انگیز و معروفی برای علاقه مندان به نواختن گیتار به یادگار گذاشته از جمله این ملودی های معروف آهنگ من، بهت قول میدم، نشکن دلمو و جدیدترین قطعه با نام خود خواه است. محسن یگانه علاوه بر اجرای کنسرت داخل ایران تجربه اجرای کنسرت در کشوار های خارجی برای هواداران خارج از ایران نیز دارد.

گستردگی هوداران و همچنین وسعت صدای محسن مختص ایران نبوده و تا مرزهای بین المللی ادامه داشته است.

قطعه بهت قول میدم هم همانطور که گفتیم با توجه به ملودی و شعر و ریتم بی نظیر خود جهانی شده، به طوری که اجرای زنده محسن یگانه در کنسرت با کیفیت بالا در یوتیوب یکی از پر بازدیدترین ویدیوهای حال حاضر این مرکز اشتراک گذاری ویدیو شده که این نشان دهنده ی علاقه تمامی مردم دنیا به ملودی دلنشین و نوازندگی بی نظیر محسن یگانه است.

آلبوم نگاه محسن یگانه هم برگرفته از اسم دختر محسن به نام نگاه بود، محسن ساکن تهران و فرزند شهید است که در این خصوص چندین موزیک مرتبط با پدر خود و شهدا در کارنامه دارد. با آرزوی موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر برای این هنرمند ارزشمند و پر تلاش کشور امیدواریم دیگر هنرمندان نیز به مانند محسن با نهایت قدرت و درستی به کار خود ادامه دهند و موسیقی هایی را خلق کنند که ماندگار و همیشگی شوند چرا که موسیقی یک بار مصرف نیز در بین هنرمندان زیاد شده اما برتری یک موزیک به قدرت نواختن و ترانه ملودی و خواندن و همچنین مانگاری آن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن یگانه رسانه جوان دانلود موزیک محسن یگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 848701 منبع: میزان برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...