Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز از همان ابتدا امیدوار بود تا تاتنهام را به قله های موفقیت برساند. 

مستند باشگاه تاتنهام روایت جالبی از رختکن این باشگاه دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ژوزه مورینیو پیش از بازی خانگی نوامبر گذشته تیمش مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا از خجالت سرژ اوریه در آمد. مورینیو در دومین بازی خود پس از روی کار آمدن به جای مائوریسیو پوچتینو، در حضور تمامی بازیکنان تاتنهام خطاب به اوریه گفت:

سرژ، تو باید بازیکن حریف را یارگیری کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانی به خوبی انگلیسی صحبت کنی؟ [اوریه تایید می کند] از این که تو را به عنوان یک مدافع استفاده کنم می ترسم، چون امکان دارد یک پنالتی مزخرف به VAR بدهی. پس همین الان به تو می گویم که از تو می ترسم!

در نزدیکی های پایان نیمه اول آن بازی، تاتنهام با دو گل عقب بود اما دله آلی با گل خود حساب کار را 2-1 کرد. پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم، هری کین بازی را به تساوی کشاند و سپس اوریه گل پیروزی بخش تیمش را در مسابقه ای زد که با برتری 4-2 اسپرز همراه بود. در این مستند همچنین اولین رویارویی مورینیو با هری کین را پس از انتصاب به عنوان سرمربی اسپرز شاهد هستیم. 

به نظرم باید وجهه تو را همچون یک ستاره سینما بسازیم. من به عنوان یک مربی، مقداری این طور هستم. واقعیت این است که من چهره ای جهانی محسوب می شوم و اگر کنار من باشی، می توانم به تو هم کمک کنم. 

کین در پاسخ به گفته های مورینیو می گوید:

هدف من همین است. درست است که ما در تاتنهام عملکرد خوبی داشته ایم و من هم عملکرد خوبی داشته ام اما من می خواهم مثل (کریستیانو) رونالدو و (لیونل) مسی باشم.  

سپس مورینیو ادامه می دهد:

این کافی نیست؛ من به خاطر ذات خودم نمی توانم بپذیرم که اینجا باشم و هیچ جامی کسب نکنم. ولی فکر می کنم به خاطر حضور شما می توانیم. تاتنهام بازیکنان بهتری نسبت به مهره های من در منچستریونایتد دارد. این باشگاه از پتانسیل بالایی برخوردار است. 

همچنین بخوانید:

ژوزه مورینیو: تنها توصیه فرگوسن به من در دوران حضورم در منچستریونایتد، خرید دله آلی بود مورینیو: عملکرد دنیل لوی در نقل و انتقالات فوق العاده بوده است 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم

سال 2013 در چنین روزی، در ابتدای بازی آرسنال و منچستریونایتد، بازیکنان تیم آرسنال برای تبریک قهرمانی زودهنگام منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، یک تونل تشکیل دادند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید