Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:00:13 GMT

مرکز اوتیسم غرب مازندران بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۵۹۲

مرکز اوتیسم غرب مازندران بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مرکز دارای ظرفیت اسمی ۵۰ نفر است که در سه طبقه و با زیربنای ۳۵۰ متر مربع ساخته شده است .

مدیرکل بهزیستی مازندران در مراسم بهره برداری از این مرکز گفت که برای تامین تجهیزات این مرکز چهار میلیارد ریال از سوی بهزیستی هزینه شده است.

دکتر فرزاد گوهردهی با اعلام این که ساختمان این مرکز اهدایی خیرین است ، افزود که با بهره برداری و فعال شدن این مرکز ۱۱ نفر برای ارائه خدمات لازم به کودکان اوتیسم در آن به صورت مستقیم مشغول کار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : مرکز آموزشی و توانبخشی اوتیسم گل های چالوس مرکز اوتیسم غرب استان و به عنوان مرکز بلوک است تا خدمات را به جامعه هدف ارائه کند، گفت : این ششمین مرکز اوتیسم در مازندران است که فعال می شود.

گوهردهی از شناسایی ۳۰۰ کودک اوتیسم با غربالگری در استان خبر داد و افزود که ظرف چند روز گذشته تقریبا ۹۰ نفر شرایط خوبی پیدا کرده و به مدرسه بازگشتند.

همچنین امروز سه طرح دیگر شاملشبکه برق ، ، پست بانک و پیاده رو سازی معابر شهری در شهرستان چالوس بهره برداری شد.

شبکه فشار متوسط برق به طول یک هزار و ۵۰۰ متر و نصب دستگاه ترانس یک هزار کیلو ولت آمپر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تقویت ولتاژ شبکه و افزایش پایداری برق در محله دوجمان شهر هچیرود افتتاح شد.

پیاده رو شهری هچیرود هم به طول ۸۰۰ متر و با عرض ۶ متر با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 باجه پست بانک روستای کلاچان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان ساخته و بهره برداری شد. این باجه امور بانکی دستکم هفت روستای  اطراف را انجام می دهد.

۲۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان در هفته دولت امسال در شهرستان چالوس به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها نوشهر هفته دولت چالوس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر هفته دولت چالوس نوشهر هفته دولت چالوس میلیون تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه