Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان پاکزاد بخشدار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پروژه بهسازی و آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر سه روستای قجی آباد، گاپیس و گابازله واقع در بخش مرکزی شهرستان مهاباد افتتاح شد.

پاکزاد اضافه کرد: برای اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پنج میلیارد ریال نیز توسط دهیاری این سه روستا تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح طرح گازرسانی در روستای بخش مرکزی مهاباد

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی در خلیفان

پروژه پارک آبخیز با وسعت ۷۰ هکتار در مهاباد افتتاح شد

این مقام مسئول ادامه داد: بهسازی و آسفالت معابر ۹ روستای بخش مرکزی مهاباد هم در صورت تامین به موقع اعتبار تا پایان فصل عمران سال جاری به اتمام خواهد رسید.

پاکزاد با بیان اینکه بخش مرکزی در اخد قیر یارانه‌ای موفق عمل کرده است، بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ تاکنون بیش از ۴۴۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی روستا‌های بخش مرکزی آسفالت شده است.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امسال ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود. 

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت پروژه عمرانی بهسازی و نوسازی بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز