Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان از کاهش ۵۰ درصدی بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: هیئت‌های مذهبی سراسر استان که در مراسم عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تشکر ویژه داشته باشم زیرا معرفت زیادی به خرج دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق شناس ظهرامروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: باید از هیئت‌های مذهبی سراسر استان که در مراسم عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تشکر ویژه داشته باشم زیرا معرفت زیادی به خرج دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه 90 درصد هیئت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و همچنان دسته روی هیئت‌ها در خیابان‌ها و عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است.

حق شناس ادامه داد: وقتی نماز عید قربان برگزار نشد نتیجه آن را دیدیم که اکنون 6 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و امیدواریم با رعایت در ایام باقی مانده به شرایط بهتری برسیم.

آخرین آمار کرونا در ایران| فوت 119 بیمار در 24 ساعت گذشتهتعداد مبتلایان به کرونا در روسیه از 970 هزار نفر گذشتابتلای بیش از 700 نفر به ویروس کرونا در ژاپن

وی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت برخی شهرها طی چند روز آینده سفید شود در خصوص نحوه عزاداری در این شهرها تجدید نظر خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم استان موجب شده تا تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها 50 درصد کاهش پیدا کند و سیر نزولی کرونا در گلستان نسبت به هفته گذشته کاهشی است.

حق شناس افزود: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دار باشد ممکن است وضعیت استان طی دو تا سه هفته آینده سفید شود.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۱۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مهار کرونا و احیای بازار سینمای چین تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه از ۹۷۰ هزار نفر گذشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در ایران| فوت ۱۱۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته مهار کرونا و احیای بازار سینمای چین تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه از ۹۷۰ هزار نفر گذشت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۴ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۵ جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد ۶ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۷ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۸ تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه/ میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|حال و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس / عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گفت‌وگوی خواندنی تسنیم باحاج سیدرضا موید مداح ‌اهل بیت(ع) / مداحی ‌در حرم شمس‌الشموس‌ حال و هوای دیگری دارد ‌ گزارش ویدئویی|هم‌صدایی مردم نصف جهان با نوای مداحی سیدرضا نریمانی / اینجا هم دلتنگ سالار شهیدانند + فیلم دانشجویان ایرانی و آلمانی برای آموزش و کارورزی هنر و صنعت تبادل می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال‌کردن مکانیسم ماشه علیه ایران اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند بالگردهای ایران در کجا «پشتیبانی و نوسازی» می‌شوند؟/ گزارش تسنیم از پنها ــ بخش اول گزارش ویدئویی|حال و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس / عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی گزارش ویدئویی پروتکل ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان گلستان
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین