Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استان باید وارد میدان شوند و ممنوعیت سفر به کهگیلویه و بویراحمد را تصویب کند در غیر این صورت اگر در روزهای آینده آمار کرونا افزایش پیدا کرد در مقابل این مساله مسئول هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس شیوع بیماری کرونا در کشور باعث شده است بسیاری از فعالیت ها و کارهایی که به نوعی برای همه ما عادت شده بود دچار اختلال شود که یکی از آن ها مسافرت ها تابستانی و به خصوص در ایام تعطیل است که با افزایش موج سفرها مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تعطیلات سه روزه ای را از روز جمعه خواهیم داشت؛ افرادی هستند که از این فرصت استفاده کرده و به سفر می روند.

استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهرهای یاسوج و سیسخت که همه ساله در این فصل سال پذیرای گردشگران زیادی بود؛ می تواند یک مقصد بالقوه برای مسافران به ویژه از استان های جنوبی کشور باشد اما با توجه به وضعیت هشدار کرونا در استان و همچنین وضعیت قرمز در شهرستان بویراحمد به منظور جلوگیری از حادتر شدن شرایط ممنوعیت سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کنند.

پیشنهاد می شود مسئولان استانی و در رأس آن ها استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور مدیریت تعطیلات پیش رو تصمیم قاطعی گرفته و برای جلوگیری از بدتر شدن شرایط استان ممنوعیت کامل سفر به کهگیلویه و بویراحمد را تصویب کند تا از این شرایط نیز عبور کنیم.

این پیشنهاد از آن جایی قابل بررسی است که تجربه مدیریت سفر به کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروزی باعث شد کمترین میزان شیوع کرونا در استان را داشته باشیم و این بار نیز می توان با مدیریت صحیح مانع از پیک کرونا در استان شویم.

ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استان باید به این مساله ورود کند و ممنوعیت سفر به کهگیلویه و بویراحمد را تصویب کند در غیر این صورت اگر در روزهای آینده آمار کرونا افزایش پیدا کرد در مقابل این مساله مسئول هستند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سفر به کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ممنوعیت سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض