Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:24:09 GMT

نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۵۴۹

نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو منصوب شد

با حکم رئیس فدراسیون ووشو، زهرا ناطقی به عنوان نائب رئیس امور بانوان این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، طی حکمی از سوی امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، زهرا ناطقی به عنوان نائب رئیس امور بانوان این فدراسیون منصوب شد.

در حکم صدیقی برای ناطقی آمده است: «احتراماً باتوجه به تجارب ، مراتب تعهد و سوابق ارزنده سرکارعالی، بدینوسیله به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه توجهات الهی و بهره بری از تجارب خود ، بتوانید این رشته موفق را در راستای بهره مندی از کلیه امکانات و استعدادهای موجود یاری کنید تا بانوان ووشو ایران همچون سالهای اخیر با درخشش در میادین بین المللی عزت و سربلندی بانوان محجبه اسلامی را به اثبات جهانیان برسانند.»

ناطقی پیش از این نیز سمت نائب رئیسی امور بانوان فدراسیون ووشو را در دوره گذشته ریاست این فدراسیون برعهده داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو امور بانوان نائب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟