Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:39:00 GMT

نایب رئیس فدراسیون ووشو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۷۴۷

نایب رئیس فدراسیون ووشو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، طی حکمی از سوی امیرصدقی رئیس فدراسیون ووشو، زهرا ناطقی به عنوان نائب رئیس امور بانوان این فدراسیون منصوب شد.

در حکم صدیقی برای ناطقی آمده است:

«احتراماً باتوجه به تجارب ، مراتب تعهد و سوابق ارزنده سرکارعالی، بدینوسیله به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه توجهات الهی و بهره بری از تجارب خود ، بتوانید این رشته موفق را در راستای بهره مندی از کلیه امکانات و استعدادهای موجود یاری کنید تا بانوان ووشو ایران همچون سالهای اخیر با درخشش در میادین بین المللی عزت و سربلندی بانوان محجبه اسلامی را به اثبات جهانیان برسانند.»

ناطقی پیش از این نیز سمت نائب رئیسی امور بانوان فدراسیون ووشو را در دوره گذشته ریاست این فدراسیون برعهده داشت.

کد خبر 5009276

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر صدیقی فدراسیون ووشو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی فدراسیون کشتی مهدی طارمی مارک ویلموتس ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور والیبال فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان جام حذفی ورزش همگانی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد