Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-06@20:27:30 GMT

تعامل پرشیا با ملی حفاری در توسعه رامین

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۹۴۸

تعامل پرشیا با ملی حفاری در توسعه رامین

شرکت ملی حفاری ایران با شرکت نفت و گاز پرشیا در اجرای پروژه‌های حفاری میدان رامین همکاری می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در دومین نشست کاری با شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا به‌عنوان برنده مناقصه طرح توسعه میدان نفتی رامین، عنوان کرد: شرکت ملی حفاری ایران در قالب مشارکت با نفت و گاز پرشیا تلاش خود را برای شتاب‌بخشیدن به آغاز کارهای اجرایی پروژه به‌کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش مهندسی کارهای مورد نیاز برای انجام پروژه انجام شده است و در همکاری بین دو شرکت همه مساعی بر این نقطه تمرکز دارد که این پروژه هرچه سریع‌تر کلید بخورد و در این زمینه دو دکل حفاری سنگین ناوگان این شرکت آماده انتقال به موقعیت و  نصب و برپایی روی موقعیت است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با  تأمین کالا و مواد مورد نیاز پروژه از سوی کارفرما، این شرکت برای آغاز به کار پروژه آمادگی کامل دارد و مناسب است برای شتاب‌بخشی در اجرا، نشست سه‌جانبه‌ای میان ملی حفاری، شرکت پرشیا و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شود.

سیدجعفر حجازی، مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا نیز در این نشست سرعت عمل در آغاز عملیات اجرایی پروژه را یادآور شد و بر بررسی اقدام‌های به عمل آمده در زمینه تهیه کالا و مواد، شتاب در روند ایجاد موقعیت و بررسی‌های مهندسی پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌های دو شرکت گفت: با توجه به پروژه‌های تعریف‌شده برای این شرکت انتظار می‌رود با شتاب بخشیدن در آغاز و در حین کار، پروژه توسعه میدان نفتی رامین در زمان مشخص شده به پایان برسد و تحویل داده شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران سید عبدالله موسوی شرکت ملی حفاری ایران نفت و گاز پرشیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎؛ لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی