Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:55:22 GMT

سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۱۵۲

سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی تشنه دل با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها تصریح کرد: برای راه اندازی این سه واحد تولیدی بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر می باشد که با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن را دارد زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی تشنه دل افزود: شرکت واحد تولیدی یگانه تولید کننده سالانه ۲۰ هزار متر مربع محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده سالانه ۱۰۰ عدد اتاق بار کامیونت مخصوص خودرو آشپزخانه سیار در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی از دیگر پروژه های افتتاح شده در چهارمین روز از هفته دولت بود که برای راه اندازی این طرح ها حدود ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و ۶۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی ، طرح توسعه تولید لوله پلی اتیلن تا سایز ۶۳۰ سانتیمتر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در واحد تولیدی لوله پلی اتیلن هادی در شهرک صنعتی شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.

48

کد خبر 1425944

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان سرمایه گذاری میلیارد ریال واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد