Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شاه‌حسینی کارگردان سینمای ایران خبرهای تازه‌ای از فیلم رضای خدا داد و همینطور از پیش‌تولید فیلم جدید خود با حضور یکی از بازیگران زن سینمای افغانستان خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی مستند-داستانی «رضای خدا» که در تیرماه کلید خورده بود بعد از اتمام مراحل فیلمبرداری وارد تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا شاه‌حسینی کاگردان و نویسنده این فیلم تدوین آن را نیز بر عهده دارد.

شاه‌حسینی همچنین از حضور مسعود جهانی آهنگساز موسیقی پاپ کشور در سر صحنه فیلمبرداری خبر داد و گفت که وی بعد از آنکه از فیلمبرداری بازدید کرد، برای آهنگسازی موسیقی متن فیلم و تیتراژ پایانی موافقت کرد. در حال حاضر برای خوانندگی این فیلم خواننده قطعی را پیدا نکرده‌ایم اما در حال رایزنی با چند نفر از خواننده‌های سرشناس کشوریم.

به گفته این کارگردان جوان این فیلم بعد از تدوین وارد مرحله صداگذاری توسط مجید خراسانی خواهد شد و تا ابتدای آبان آماده اکران می‌شود.

این فیلم اشاره به زندگی «رضا ناصری» دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال کشور دارد که در این داستان وی  با کودکی که مشکل شنوایی دارد آشنا می‌شود و تمایل پیدا می‌کند که هزینه درمان این کودک را پرداخت کند اما پزشکان به آنها می‌گویند که امکان مرگ کودک در حین عمل جراحی وجود دارد و این موضوع تصمیم آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی در ادامه نیز خبر از پیش‌تولید فیلم «فصل گردو» همزمان با تدوین فیلم «رضای خدا» به عنوان پروژه جدید خود داد و بیان کرد که آقای ناصری به قدری به خوبی به ایفای نقش پرداختند که منجر به این شد تا در فیلم «فصل گردو» نیز بدون شک بازی کنند. فصل گردو نیز قرار است تا با همکاری یکی از بازیگران خانم افغانستانی تولید بشود. برای این منظور در حال گفت‌وگو با سینمای این کشوریم تا چند نفر از بازیگران این کشور را به ما معرفی بکنند و ما یکی از آنان را انتخاب بکنیم.

مراحل پیش‌تولید فیلم «فصل گردو»

وی در پاپان خاطرنشان کرد که قرار است تا دو بازیگر خانم و آقا از بازیگران سرشناس ایران نیز در این فیلم حضور پیدا کنند. ماجرای این فیلم نیز درباره دختری افغانستانی است که برای حفظ خانواده‌اش دچار مشکلاتی می‌شود.

تهیه‌کنندگی فیلم «رضای خدا» توسط محمدمهدی حدادیان انجام می‌شود.

پروژه‌های «مارِ اسکس» و «بتمن» بازیگران جدید خود را شناختندمجید مجیدی: چرا از ظرفیت عزاداری امام حسین در هنر استفاده نمی‌شود؟نگاهی به فیلم ایوا (Ava) | کالبدشکافی یک تروریست عاطفی!

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما بیشتر بخوانید... مجید مجیدی: چرا از ظرفیت عزاداری امام حسین در هنر استفاده نمی‌شود؟ خداحافظی پولانسکی با اسکار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مجید مجیدی: چرا از ظرفیت عزاداری امام حسین در هنر استفاده نمی‌شود؟ خداحافظی پولانسکی با اسکار واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم ۲ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" ۳ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۴ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ ۵ نگاهی به فیلم ایوا (Ava) | کالبدشکافی یک تروریست عاطفی! ۶ ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم ۷ وقایع روز ششم محرم| اولین محاصره فرات و دعوت حبیب‌بن مظاهر از طایفه بنی‌اسد ۸ شهروز حبیبی: "سلیم مؤذن‌زاده" در تاریخ تکرار نمی‌شود/ ماجرای دانشجوی وهابی که با نماهنگ حضرت علی اصغر شیعه شد+ فیلم مهمترین اخبار فرهنگی امرالله احمدجو: عشق میرباقری به اهل‌بیت، "مختارنامه" را ماندگار کرد/ ماجرای دادکشیدن سر خسرو شکیبایی «ناسور» نذر من به حضرت سیدالشهدا(ع) بود/ جسارت قهرمان‌سازی را نداریم گزارش تسنیم از پشت صحنه سریال اربعینی تلویزیون| رقبای عشقی "نجلا" که یکی نقش شمر و دیگری حُرّ را دوست دارد/ "عبد" و "عطا" در آرزوی کربلا وقتی "حاج قاسم" روضه می‌خواند/ روایت "شهید سلیمانی" از رؤیای صادقانه شهیدی و ملاقاتش با امام حسین(ع) مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است خطیب‌زاده: موضع رئیس شورای امنیت در مخالفت با آمریکا تبعات حقوقی بسیاری دارد رهبر انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان را تسلیت گفتند لبنان|سناریوهای تشکیل دولت پس از انصراف حریری از نامزدی نخست‌وزیری شب عاشورا فریاد "لبیک یا حسین" در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما سینمای ایران سینما امام حسین رضای خدا فصل گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴