Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی حسین کرمی را به سمت نایب رئیس «شورای اندیشه ورزی بیانیه گام دوم انقلاب معاونت سیما» منصوب کرد.

در حکم دکتر مرتضی میرباقری خطاب به کرمی آمده است؛ «نظر به ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به تخصص و سابقه جنابعالی در حوزه‌های اندیشه ورزی، به عنوان «نایب رئیس شورای اندیشه ورزی بیانیه گام دوم انقلاب معاونت سیما» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم همچنین بر بهره گیری از تمام ظرفیت‌های کشور در سطوح اندیشه ورزی، طراحی، برنامه ریزی و عملیات برای تحقق چشم انداز تمدن اسلامی پیش رو تاکید شده است.

گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس برنامه تدوین شده سیما در رسانه و جامعه، هم اندیشی به منظور ارتقای تولیدات معاونت در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس برنامه ابلاغی با بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های فکری و حرفه‌ای داخل و خارج سازمان، تعیین اولویت‌های محتوای مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب متناسب با ماموریت شبکه‌ها در بازه‌های کوتاه و میان مدت و بررسی نوبه‌ای تحقق نقشه راه گفتمان سازی بیانیه گام دوم از جمله وظایف این شورا بوده که در حکم معاون سیما بر آن تاکید شده است.


میرباقری همچنین آقایان مجید زین العابدین، محمدرضا جعفری جلوه، علی فروغی، مسعود معینی پور، سلیم غفوری، محسن یزدی، حسن ملکی، جواد مرادی، شهرام فرزین فر، جواد رمضان نژاد و جلال غفاری را به عنوان اعضا و کوروش مفاخری را به عنوان دبیر این شورا منصوب کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: معاون سیما مرتضی میرباقری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است